איך להחליף לוח חשמל בבית

שדרוג לוח חשמל הוא אחד הדברים הרבים שחשמלאי (אינסטלציה של בלק דיימונד ומכני) שיש לו היתר ומורשה על ידי משרד האנרגיה האמריקני (DOE) או הוועדה הרגולטורית לאנרגיה (FERC). היום ברצוני לדון מדוע עדיף להשאיר זאת לשיקול דעתך כאשר עליך לשדרג את ספקי הכוח שלך. אם אתה זקוק לחשמלאי מורשה לתיקון, החלפה או התקנה של ספק הכוח שלך, תוכל ליצור קשר עם Add Electric. אתה יכול גם להסתמך על צוות ה- Electric להוסיף אם אתה זקוק לחשמלאי לבדיקה, תיקון או החלפה של לוח הבקרה, תיבת הבקרה שלך וכו '. – בכל פעם שאתה זקוק לעזרה בלוח הבקרה או החיווט, אתה יכול להתקשר לאיש מקצוע חשמלאי בטלפון 1-888-543-4357 לייעוץ חינם.

אם אתה מחבר עוד כמה מכשירי חשמל

צומת הכיבוי עלול להתנתק, והסיבה לכך עשויה בדרך כלל להיות אספקת חשמל נמוכה. אם ארונות החשמל שלך תקועים במתגי טנדם שאינם פותרים את הבעיה, ייתכן שתצטרך לגרום לחשמלאי מקצועי להתקין מפסק חדש לבית שלך. השיחה מגיעה מבעל בית שמוכר את ביתו ומפקח בית שמציין כי לבית יש פאנל חשמלי פסיפיק ואומר לקונה שיש להחליפו. לאלה שגרים בבית ישן עם לוחות ישנים, זה יכול לגרום למפיץ החשמל הישן שלך להתהפך כאשר הוא מחובר לבית כאשר הוא כבר לא מופעל.

זה רעיון נבון לפנות לחשמלאי או לקבלן חשמל

כדי לבדוק אם אתה צריך להחליף או לשפר את הפאנלים הקיימים שלך. אם יש לך לוח חשמל של Westinghouse ואתה רואה לוח עם מספר מותגים של מפסקי חשמל, בדוק אותו על ידי חשמלאי מורשה. החשמלאי המקצועי הנכון יכול לעזור לכם להחליט האם באמת צריך להחליף או לשדרג את הפאנל. לפני שאתה שוקל לשדרג לפאנלים, עליך לדבר עם החשמלאי המורשה שלך לפני הקנייה כדי לוודא שאתה מקבל מחיר כנה.

תלוי בתיבה והאם נזק ללוח מתרחש, התאמה מחדש של לוח חשמלי יכולה להיות מספר דברים שונים. מודרניזציה של לוחות בקרה יכולה להיות התקנת מפסקים נוספים בלוח קיים, הארכת הלוח או החלפתו לחלוטין.

אם אתה חושב שזה הזמן לשדרג את לוח הבקרה שלך

התקשר לחשמלאי כדי לבדוק את המערכת שלך. אם ישנן בעיות בביתכם או אם מומחה בדק את מערכת החשמל, תוכלו להתקשר אליהן אם אתם חוששים שהגיע הזמן לשדרג את אספקת החשמל. בעיות שייתכן שתצטרכו לצורך שדרוגים כוללות לעיתים קרובות נתיכי נתיכים, רעשים מפצפצים, הארקה משקע, הפסקות חשמל ונושאים אחרים.

רק חשמלאי מקצועי צריך לקחת על עצמו את משימת התיקון או החלפת לוח הבקרה

אין זה אומר שכל עבודות החשמל נעשות בצורה משובחת, אלא שעבודה בתוך לוחות הבקרה מסוכנת והכי טובה היא להשאיר לאנשי מקצוע או חשמלאים מורשים. חשמלאי מורשה צריך לקחת על עצמו את המשימה הגדולה להחליף את לוח החשמל שלך.

כאשר אתה שוקל לתקן או להחליף לוח בקרה חשמלי

זכור כי המילה האחרונה בנושא חיווט לביתך היא קידומת החשמל המקומית שלך. כל בעל בתים שמחליט לבצע את עבודת החיווט שלהם חייב לעמוד בכללי הבטיחות הללו, ובעלי בתים שמחליטים לעשות זאת בעצמם חייבים לציית להם. כדי לעמוד בקצב הטכנולוגיה החדשה והשימוש בחשמל, יש להחליף את לוח הבקרה שלך כדי לעמוד בתקנים של קוד החשמל הלאומי. ספקי כוח ותיבות נתיכים ישנים חייבים להיות מותאמים לצריכת החשמל הנוכחית.

כאשר אתה בונה הרחבה לביתך

הגיע הזמן לשקול לשדרג את לוח הבקרה שלך לאחר שבנית אותו. אם אתה מנסה לנחש אם הכנסת יותר מדי דברים למעגלים כדי לחבר אותם ולהפעיל אותם, יתכן ולא תהיה לך ברירה אלא לעדכן את הפאנל לביצועים חשמליים עקביים. אם תעביר את מערכת החשמל לדגם חדש, הדבר יספק בטיחות רבה יותר עם הפעלה גבוהה יותר – ובמקביל ידרוש ציוד. עם זאת, אם המודרניזציה כוללת גם התקנת אספקת החשמל, תישאו בעלויות אם בביתכם עדיין יש תיבת נתיכים שיש להחליפה בלוח מפסק.

זה צפוי אם הגישה קשה

נדרשים הריסה או תיקוני קיר, החשמל שודרג לעוצמה גבוהה יותר מהלוח להחלפה, או שקיימות דרישות מיוחדות אחרות. עלות החלפת לוח חשמל בהחלט שווה את זה אם זה מונע מהבית שלכם להישרף. שדרוג ספקי הכוח שלך יכול גם לעזור לך לחסוך בעלויות החשמל בטווח הארוך, להפחית את ביטוח בעל הבית שלך ולהעלות את ערך הבית שלך.