איך להפיק אירוע במקום פתוח

אם אתה בענף תכנון אירועים או חדש בענף, שקול כיצד להקים מקום לאירועים. אם תמיד אהבת לארח, הקמת מקום היא דרך נהדרת להפוך את התשוקה שלך לפרנסה. צרו עמודי אירועים וקבוצות להוספת לוחות זמנים ומפות, אפשרו למשתתפים לתאם קארפולינג למיקומים שונים וצרו לוחות קהילה בהם יוכלו לדון באירועים.

בחדר הישיבות, אותו אתם מכינים בשטח פתוח, יש אות ומספר בחדר המציין את מיקום פגישת הכנס, קיר ריק שהופך לסדר העסקים וקיר עליו התוצאות של מפגשי דיאלוג ניתן להקליט ולפרסם.

שטח פתוח

הוא תהליך המאפשר לכל אחד להשתתף בשיחות שבדרך כלל הם לא יכולים לדבר עליהם. אירועי שטח פתוח מספקים לאנשים מרחב להכיר זה את זה, להחליף רעיונות ולהביא אחרים לאן שהם רוצים. התוכנית לאירוע הייתה לעודד השתתפות ולעודד ארוחת צהריים – סוג של ארוחת ערב – תוך פתיחת המרחב כדי שהמשתתפים לא ירגישו צפופים. יש סיכוי טוב שלמשתתפים תהיה הזדמנות לתקשר בצורה לא פורמלית לאורך כל האירוע. מכיוון שסדר היום של פגישת שטח פתוח נראה יותר כמו יצור חי, פחות או יותר לא ידוע מה בדיוק קורה ומה מטפלים בו.
כדי לקרוא עוד אודות השכרת ציוד לאירועים ואיך להפיק אירוע במקום פתוח כדאי לבקר באתר אינסטלטורבתים.com

הצורך באירוע Open Space יכול לנבוע ממגוון גורמים

כגון גודל המקום, מיקום ומספר המשתתפים. רכזי האירועים הרכיבו כנסים, פגישות ואירועים מההתחלה ועד הסוף. הרכז עובד כמתכנן אירועים בחברה, אך מנהל הפגישות והאירועים מפקח ומנהל את התכנון, התכנון והניהול של פגישות, אירועים, כנסים ואירועים אחרים בארגון.

מטרת פגישת שטח פתוח

היא לגייס כמה שיותר אנשים למציאת פתרון לבעיה מורכבת, אינדיבידואלית או נפוצה. שטח פתוח מספק שיטות לקבוצה גדולה של אנשים לעבוד על בעיה נפוצה, כמו בעיה של עניין משותף לקבוצה או בעיה של עניין משותף. כשאתה מפגיש קבוצה של אנשים אתה לוחץ על כפתור ההתחלה, מספק מבנה מספיק כדי להבטיח התקדמות ומאפשר להם ליצור למידה משלהם, אך מעצים אותם בחופש ובחופש ליצור למידה משלהם . על ידי הצגת העקרונות והפרקטיקות של שטח פתוח, אנו מזמינים את המשתתפים ליצור לוח אירועים בדיוק לזמן זה. למרות שמכניקת השטח הפתוח מציעה אמצעי פשוט לארגון עצמי, הם גם העקרונות הבסיסיים ההופכים אותו לכלי נהדר למגוון רחב של פעילויות. אחד ההיבטים החשובים ביותר של אי-ועידה הוא היכולת להתארגן.

יתכן מאוד שתגלה שלמקום שלך כבר יש את רישיון החלל הנדרש לביצוע הפעילויות שלך

אך עליך לוודא שהוא במקום כשאתה מתחיל לארגן את האירוע המתוכנן שלך. דוגמא זו היא דוגמה טובה להסבר ההבדל בין תכנון אירוע בתוכנה לבין תכנון אירוע גדול ללא תוכנה. כשאתה מתכונן לפתיחת מקום חדש, אתה יכול לבקש סיור חי בפלטפורמה המשולשת כדי לראות אם תוכנת ניהול האירועים מתאימה לך.

אירוח פגישת שטח פתוח קטן יחסית

אך דורש נכונות להרפות ומארגן שעליו להכיר בכך שהמשתתפים יפתחו גישות עשירות ופתרונות לאתגרים העומדים בפנינו. איך תוכלו להפוך את האירוע שלכם ליעיל יותר מאשר לתת למשתתפים אפשרות ליצור סדר יום לפני שהם מתחילים?

טכנולוגיית חלל פתוח

היא היכולת לאפשר לכל מיני אנשים וארגונים ליצור פגישות ואירועים מעוררי השראה. באופן אידיאלי, אירוע שטח פתוח יכול להוביל לארגון שטח פתוח שבו קבוצות עממיות יכולות לעבוד ללא מבנה היררכי בנושאים החשובים להם ולזהות אילו נושאים הם קריטיים לארגונם.

אם אתם מתכננים לערוך אירוע עם קהל רב

קבוצת הייעוץ לבטיחות שלנו (SAG) רוצה לספק לכם את פרטי האירוע. אם אתם מתכננים אירוע או כנס גדולים, אנו יכולים לעזור לכם לתכנן ולקיים אותו בהצלחה. הגדל את התפוקה של המקום באמצעות טכנולוגיה: כדי ללמוד עוד על הפקת אירועים בשטח פתוח, כולל טיפים וטריקים במקומות הטובים ביותר וכיצד למקסם את תפוקת העובדים, הורד את המדריך החינמי שלנו.

לאירוח אירוע נדרש אישור: להלן סדר היום המאורגן לאירוע השטח הפתוח ttgoshen, בו נדון בשימוש בשטח פתוח ובחשיבות המרחב הציבורי להתפתחות הקהילה.

אם אתם מתכננים או מארגנים אירוע, בין אם זה טיול משפחתי או אירוע ספורט מאתגר, בריטיש סייקלינג מציעה ביטוח לאירועים ועוזרת לכם לקדם ולארגן את האירוע בצורה הטובה ביותר.