מה שאני רוצה לשתף אתכם היום הוא אחת המלאכות האהובות עלי, מלאכת בולי העץ המוצעים למכירה ב- eBay. קיבלתי את הרעיון להכין חותמות תוך כדי מחקר וכתיבה על אופן היצירה והמכירה של מלאכות נייר. במחקר שלי נתקלתי במלאכות אחרות שאינן לגמרי "מלאכת נייר", אך קשורות קשר פופולרי בקרב אנשים, והפכו לחלק ממסלול מלאכה שיש בו פוטנציאל למכור טוב מאוד.

יש ביקוש טוב בעסקי הבולים מכיוון שאתה יכול להקים חנות מקוונת ולמכור אותה מעבר לגבולות הלאומיים. אבל רוב האנשים שמוכרים באטסי או באמזון מבולבלים מפשטות ההתקנה והתנועה של הקונים הפוטנציאליים.

ניתן להשתמש בבולים עם דיו עצמי ליצירת נייר מכתבים אישי, למשלוח כרטיסים, מכתבים, הזמנות וכו ', אם כי יש להם פוטנציאל מוגבל להיות יצירתיים. ייצור חותמות לדיו עצמי אינו דורש יצירתיות רבה, מכיוון שהבולים הם בדרך כלל רק פיסת נייר ועליה כמות קטנה של דיו. אם אתה מעדיף להחזיק בולים אך עדיין לא רוצה לשלם את מלוא המחיר, השימוש בהם הוא אפשרות. ידיות עץ בודדות לחותמות הן גם מתנות נהדרות למשפחה ולחברים, שלעתים קרובות שולחים מכתבים וכרטיסים.

חותמות לצביעה עצמית משמשות בעיקר אנשי עסקים שצריכים להשתמש בבולים פשוטים למסמכים. מומחים משתמשים בבולים עסקיים מכיוון שהם זקוקים לחותמת עם חתימה כדי להבטיח שניירות מסוימים תואמים את החוק. אתה יכול לשאת איתך דיו לייבוש מהיר לשימוש בעץ – חותמות שימושיות במחסן שלך או במתקן הייצור שלך, או ידיות עץ לחותמות אדריכלות כדי לחסוך זמן על ידי הקפדה על מסמך משפטי בעת הצורך.

ניתן להשתמש בהם גם לעיבוד חותמות עם דיו אולטרה סגול או בלתי נראה, ובולים מיוחדים זמינים גם כן. בולים מיוחדים מכילים מגוון צבעים, כגון שחור, לבן, אדום, ירוק, כחול, צהוב, כתום או ירוק.

ניתן לייצר חותמות בלוק המייצגות כמעט כל סוג גרפי ולכן הן אידיאליות עבור חברות שרוצות להציג סימנים מסחריים מעניינים. אם אתם מחפשים חותמת עץ להחתמת לוגו החברה שלכם על חומרי שיווק, או אם ברצונכם ליצור מונוגרמה מותאמת אישית למסמכים האישיים שלכם, תגלו כי חותמות עץ מתאימות בדיוק עבורכם. אתה יכול גם להטביע חותם על ידי כך שהלוגו שלך עשוי מעץ – גע בחותמת והטביע אותה. לדוגמה, סמן את טופס ההזמנה שלך עם לוגו החברה שלך, מיתוג באתר האינטרנט שלך, חוברות, כרטיסי ביקור, פוסטרים וחומרי קידום מכירות אחרים.

אם אתה זקוק לדיו לעבודה על עור, בד או משטחים תעשייתיים, אתה יכול להשתמש בחותמת עץ כדי לבצע את העבודה. אם אתה עושה חריטות גומי, כדאי לך למיקור חוץ את ייצור בלוקי הרכבה והידיות, בין אם הם עשויים עץ, פלסטיק או מתכת. אתה יכול גם לשאול את ספק הבטון המקומי שלך אם יש לך סט משומש של סימני עץ שתוכל לקנות. מכיוון שהשקעה בסט שלם עשויה להיות הוצאה גבוהה והדפוסים אינם מתאימים לשימוש חוזר בעבודות עתידיות, תוכלו לשקול השכרת בול.

קבל סקירה צעד אחר צעד על תהליך האגרוף ממומחה בוב האריס, "כיצד להחתים בטון" עם המומחים שלנו בוב והאריס. אם יש לך שאלות לגבי תהליך ייצור או מכירת בולים, אל תהסס להוסיף הערה למטה או עשית זאת בעצמך.

עיצובים של חותמת בטון של Walttools מגיעים במגוון צבעים, גדלים, צורות, צבעים וצבעי עץ. קבלנים מנוסים מדווחים כי בולים איכותיים אלה מחזיקים 10-15 שנים אם הם מנוקים ומאוחסנים כהלכה.

אין ספק שהכלים לביצוע תבליט דקורטיבי של בטון יעניקו לך יתרון הוגן על פני המתחרים. אותה חוויה כנראה תוביל אתכם לשימוש בבולי בטון של Walttools במגוון סגנונות, גדלים, צורות, צבעים וחומרים שונים.

תוכל גם ליצור חותמות משלך על ידי העלאת תמונות וטקסטים משלך באמצעות הכלי מעצב בול. מדפסות הזרקת דיו טובות גם להדפסה על תמונות, אך ניתן גם להשתמש במדפסת לייזר והיא יכולה להתמודד איתה די טוב. הקפד להשתמש במכונות חיתוך לייזר כדי לחרוט את הבולים שלך, שכן ישנם כמה ניירות שקופים מיוחדים שתצטרך להשתמש בהם אם ברצונך להדפיס באמצעותם, שאותם ניתן לעבד באמצעות מדפסות לייזר.

הרם את התיקיה שלך לרמה אחרת באמצעות חותמת – כלי ואלס מעוצב – וודא שהבולים שלך מודפסים במרקם בעבודה ליד קירות ומכשולים אחרים.

כשאתה עובד עם חותמת חלקה, קל לשמור על המפרקים והדפוסים של חתכי המסור שלך, אך כאשר אתה עובד על חותמת בדוגמת, זה לא קל. אם לדפוס שלך יש קצוות ישרים, כגון לבנים או קובואידים, עשה כמיטב יכולתך לעקוב אחר התבנית ככל האפשר. בעזרת כלי הוואלס תוכלו לסובב את האגרופים בכל עת בכדי להעביר אותם למקום חדש על הצלחת. סיבוב הבולים לא עובד עם דוגמאות מסוימות וזה יכול לגרום לבעיות בצורת ובמרקם של הבולים.

בולי עץ למכירה
בולי עץ למכירה צילום pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *