ביטוח אובדן כושר עבודה – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

קרדיט תמונה FREEPIK

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא מסוג הביטוחים שכל אחד חייב אותו ללא יוצא מין הכלל. אם ביטוח חיים הוא לוקסוס או ביטוח רשות שרובנו לא עושים, למרות החשיבות שלו, ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח שכולנו חייבים לעשות, בין אם במקום העבודה או באופן פרטי. ביטוח אובדן כושר עבודה חשוב במיוחד עבור בעלי מקצוע ברמת סיכון גבוהה כמו עובדי בניין, עובדי מפעל, נהגים ועוד. חברות הביטוח מכסות על מגוון רחב של תחומי עבודה וכל תאונת עבודה אפשרית, בין אם במפעל או במשרד צריכה להיות מכוסה באופן מוחלט על ידי ביטוח אובדן כושר עבודה.

כל המידע על  ביטוח אובדן כושר עבודה בפורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח בריאות פרטי צריך לכלול מרכיב של ביטוח אובדן כושר עבודה ובצורה זאת אתם יכולים לקבוע מה גובה הפרמיה, מה גובה הפיצוי על מקרה מצער של אובדן כושר עבודה וכדומה. אף אחד לא רוצה להגיע למצב של אובדן כושר עבודה כתוצאה מתאונה, פציעה, מחלה או נכות אך כולנו צריכים להיות מוכנים למצב זה שעלול לקרות לכל אחד ואחת מאתנו בכל רגע נתון, גם אם המקצוע או העבודה שלנו לא נמצאים ברמת סיכון גבוהה שהריי תאונות קורות בכל מקום ובכל זמן.

מי צריך ביטוח אובדן כושר עבודה          

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא ביטוח שחשוב יותר עבור בעלי מקצועות מסוכנים אך מרכיב של ביטוח אובדן כושר עבודה קיים עבור כולנו בקרנות הפנסיה שלנו. למרות שביטוח לאומי וקרן הפנסיה מכילים מרכיב זה בדרך כלל (לא תמיד, יש כאלה שמוותרים על סעיף זה כדי להוזיל את פנסיית ברירת המחדל) ביטוח בריאות פרטי הוא הביטוח היעיל ביותר אשר בעזרתו אפשר לקבוע מרכיב גבוה עבור ביטוח אובדן כושר עבודה. מוזמנים למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר עבור ביטוח אובדן כושר עבודה או כל ביטוח אחר בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל, הפורטל המקיף ביותר שנותן לכם גם ידע ומידע חשוב על כל תחומי הביטוח, החיסכון וההשקעה בישראל וגם מאפשר לכם לקבל את ההצעות הטובות ביותר, להשוות מחירים של ביטוח ולמצוא את הביטוחים ואת תכוניות החיסכון וההשקעה האיכותיים ביותר.

עובדים בעבודה מסוכנת? אתם חייבים לעשות ביטוח אובדן כושר עבודה!

ביטוח בריאות פרטי יכסה עבורם על כל המקרים בהם אתם עלולים להגיע למצב הגרוע ביותר של אובדן כושר עבודה בשל תאונה, מחלה וכדומה. כאשר אנו בריאים ועובדים, הכל בסדר. אולי יש לנו קשיים כלכליים אך הם יהיו כאין וכאפס לעומת המצב אליו נגיע ללא עבודה וללא יכולת לעבוד ולהתפרנס. במצב כזה נהיה בצרה כפולה ומשולשת כאשר גם נצטרך להתמודד עם המצב הרפואי והבריאותי שלנו ונהיה עסוקים אך ורק בצורך להבריא ולעמוד על הרגליים כמה שיותר מהר, אך בד בבד ההוצאות על טיפולים יגדלו ואם זה לא מספיק, לא נוכל לעבוד ולא תהייה לנו הכנסה שתוכל לממן את הטיפולים האלה. זאת הסיבה שחשוב ביותר לדאוג לבטח את עצמנו נגד אובדן כושר עבודה ולהיות מוכנים לכל מצב שלא יבוא ונקווה שלא יבוא באמת.

איזה ביטוח הכי כדאי לעשות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

ביטוח בריאות פרטי הוא כמובן הביטוח הטוב ביותר. יש לכל אזרח את הזכות ליהנות מביטוח בריאות ממלכתי במסגרת החוק וכולנו זכאים לשירותים רפואיים בסיסיים ללא עלות דרך קופות החולים. המצב מחמיר כאשר אנו חולים במחלה נדירה, נפצעים או עוברים תאונה אשר לא רק גוזלת מאתנו את הכוח הפיזי אל גם עולה כסף רב החל מהוצאות האמבולנס אם יש צורך, הוצאות האשפוז, הוצאות הניתוח אם יש צורך ולאחר מכן הוצאות התרופות והטיפולים המשקמים. כל אלה עולים הרבה כסף אך זאת רק ההתחלה. במקרים הקשים באמת בהם אנו מגיעים למצב של אובדן כושר עבודה תמידי ולא זמני ונכנסים למצב של נכות, אנו צריכים לעבור מסכת ייסורים הן בפן הבריאותי והן בפן הבירוקרטי. אנו צריכים לעבור ועדות רפואיות כדי לקבל את האישור הרשמי לאובדן כושר העבודה והנכות שלנו ולוקח זמן רב עד שחברות הביטוח מחזירות לנו את הכסף אם בכלל יש לנו ביטוח כזה. זו הסיבה שחשוב לבחור חברת ביטוח שידועה המהירות התגבוה שלה ומימוש פיצוי הביטוח בעת הצורך ולא חברת ביטוח שסוחבת אתכם לנצח עד שאין לכם לא כוח ולא כסף להמשיך להתמודד עם המצב הקשה גם ככה.

מה צריך לעשות כדי להבטיח את הביטוח עבור אובדן כושר עבודה

ראשית כל יש לברר במקום העבודה, במידה ואתם שכירים, האם קיים מרכיב של ביטוח אובדן כושר עבודה בקרן הפנסיה. בדרך כלל מרכיב זה קיים לצד מרכיב של ביטוח שארים, אך לא תמיד. בדקו מול המעסיק או בצורה ישירה מול חברת הביטוח ובקשו לראות זאת בכתב. מרכיב ביטוח אובדן כושר עבודה הוא סעיף ידוע כך שאו שיש לכם אותו או שלא. בררו זאת והיו בטוחים שמרכיב זה קיים בביטוח הפנסיוני שלכם!

שנית, דאגו להוסיף סעיף ביטוח אובדן כושר עבודה בביטוח הפרטי שלכם ואם אתם עצמאים אל תישארו מאחור כי רק אתם צריכים לדאוג לכך ולוודא שגם בביטוח ברירת המחדל הפנסיוני לעצמאים או בכל ביטוח אחר שיש לכם, קיים סעיף של ביטוח אובדן כושר עבודה לצד סעיפי ביטוח אחרים שידאגו לכך שאתם ומשפחתכם לא תופקרו במקרה מצער של תאונה, פציעה והגעה למצב של אובדן כושר עבודה. מוזמנים להשאיר פרטים וללמוד עוד הנושא בפורטל הביטוחים הגדול בישראל. בהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il