בשמים לגבר בזול

כשמדובר בבשמים לגברים, Davidoff Cool Water הוא ללא ספק אחד המותגים הפופולריים ביותר שלעולם לא תוכלו לעשות בהם שום דבר רע.

בסיווג הניחוחות

Impressio Eau de Parfum הוא בחירה טובה לגברים, אך אין ספק שזו הנישה שהיא תמיד הכי זולה – מעצבים מריחים ברשימה שלנו. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים לגברים המתאימים לסוגי עור שונים, ויש כאלה המופיעים בחלק העליון כדי להיות הבושם הטוב ביותר לאורך זמן לגברים. הדעות פופולריות עבור התווים המובילים שלהם כמו "או דה קלן", אך זהו גם אחד הבשמים הפופולאריים ביותר עבור נשים, עם מגוון רחב של תווים.

אם אתה מגלה ניחוח קטן בבקבוק

עליך להוסיף אותו למבחר יינות קלן המשתלמים שלך. לא משנה איזה מחיר יש לך, אחד היתרונות של קולש זול הוא שגם אם אתה לא אוהב את הריח, אתה עדיין מקבל 50 במקום 200 דולר. אתה מקבל ניחוח באיכות גבוהה במחיר סביר ואם המחיר שלך מקשה באמת להסתדר בלעדיו. חלק מהאפשרויות הזולות האלה של קלן לגברים אינן הזולות בזול ביותר, אך הן עדיין כל כך זולות שהמחירים מקשים באמת.
כדי לקרוא עוד אודות בשמים לגבר בזול ניתן לבדוק כאן: perfume4all.co.il

כשאתה קונה מיץ להרחבת הקולקציה שלך

עליך לשקול שכבות של ריח ושילוב של מין שונה כדי ליצור ריח ייחודי לחלוטין. מכיוון ש- C-ologne מריח שונה מאנשים שונים, חשוב לבדוק כל ניחוח לפני שקונים אותו. אתה יכול גם לכסות את c-cologne שלך עם Replica או אפשרויות אחרות כדי ליצור ניחוח משלך באמת.

אם אתם מחפשים בשמים לגברים בלזאדה

תגלו שאתם מחפשים ריחות מזרחיים וחריפים לגברים. אם אתה מסתכל ברשימת המוצרים, אתה מסתכל על האריזה – זעזוע לריסוס דה טואלט וחפיסת Eau למפקח האסלה. בדקו כמה מהמותגים הפופולאריים ביותר בשוק, כמו דולצ'ה וגבאנה, טורנטור דולצ'ס ועוד רבים וטובים.

אני # Ve ניסיתי קלן רבים במחיר הזה

ואני מבטיח לך שיש הרבה מה לאהוב בשוק קלן הזול. אם אתם באמת מחפשים קלן טוב וזול, c-cologne מוצק זה מציע בושם c נוזלי עם זול שאין כמוהו לשום liquidcologne. זה קצת יותר יקר מכמה מהאופציות האחרות כאן, אבל אני חושב שכסף שלך מושקע טוב יותר על Drakkar Noir. לא יכול להסתדר בלי אחד כזה, זו בחירה מצוינת לגברים ואלטרנטיבה מוצקה למותגים אחרים בלזאדה.

אני לא אומר שהניחוח לא טוב

אבל הוא לא טוב כמו כמה מבשמי c האחרים בשוק, אבל הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מרוב הניחוחות בכיתה זו. יחד עם זאת, תמורת כ- $ 50, תוכלו למצוא מבחר טוב של ריחות שונים, שכולם עולים פחות ממחצית מהעלות שלהם בלזאדה ונמשכים זמן רב יותר ברוב שיעורי הניחוח.

דרקר נואר

הוא אחד הנכסים הטובים ביותר בשוק, במיוחד בהתחשב בפופולריות המתמשכת שלו. תמורת פחות מ -20 דולר, זהו קלן גברים מוביל שפשוט אי אפשר לפספס, וזאת בחירה טובה עבור בחורים שרוצים להריח גברי אבל לא חושבים שזה אומר ריח אולטרה וודי או עור.

בין המחמאות הפופולריות ביותר לקלן גברים הם ג'ורג'יו ארמני, פרוקטר אנד גמבל, לוריאל ורבים אחרים. זוהי רשימת מוצרים שלא נקבעים על פי מחירם, אלא על פי הניחוח המעולה שהם מייצרים עבור לובשיהם.

אפילו את התקציב הטוב ביותר לקלן ניתן להחדיר או דה טואלט או ee – קלן, מכיוון ששמני הבושם הם יקרים. שירותים או-דה-א-ו-קלן, המכילים בדרך כלל 2 עד 4 אחוזי שמן בושם, יכולים לבחור בניחוחות קלים ועדינים.

באופן כללי, ניחוחות ובשמים מחולקים לארבעה סוגים על בסיס הריכוז בתמיסה. בדרך כלל ישנם שני סוגים של שמני בושם, או-דה-טואלט ו- euea-cologne, וסוג אחד של שמן בושם.

אוור זה כולל בשמי UDV Ulric de Varens ו- EDT וכן מגוון ניחוחות אחרים כמו L'Ecole de Paris. בושם מדהים ומעורר השראה עם הארומה העשירה והארצית שלו הוא הבושם המושלם של או דה טואלט לגבריות מודרנית.

קלמון הפרומון של כימיה גולמית, המכונה "הריח", הוא הניחוח המושלם לגברים שרוצים למשוך נשים עם הארומה העשירה, הארצית והניחוח הטבעי החזק שלה.

המונח "קלן" משמש בדרך כלל לכל הניחוחות

כולל אלה הנקראים טכנית או דה פרפיום. בניחוח, תגלה שלמוצרים מסוימים מחיר גבוה בהרבה לעומת עמיתיהם הגברים. La nuit מבית YSL הוא חובה בכל רשימה של מומחי קלן, ורבים רואים שזה ניחוח שניתן לקנות לפחות פעם אחת. הניחוח זמין ב -23 וריאציות מקלן, המסופק על ידי נאוטיקה, ולכל אחת ניחוח ייחודי משלה.