קרדיט לתמונה: depositphotos

כשזה מגיע לאוכל, אין שום סיבה שתאלצו לבחור בין מתוק ומושחת לבין בריא ומזין. המודעות לתזונה נכונה עולה כל הזמן, וזה מבורך, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על ההנאות הפשוטות של החיים. כל מה שאתם צריכים לעשות, זה לקחת את המרכיבים שאתם הכי אוהבים, ולארוז את הטעמים המשכרים שלהם באריזה בריאה.

בימי הקיץ החמים, אתם ודאי מחפשים מתכון לשייק שיעזור לכם להתקרר ולטעון מצברים, אז למה שלא יהיה טעים להפליא? אספנו לכם כמה מתכונים שישדרגו לכם את היום. שימו לב: כל המתכונים הם עבור שתי כוסות גדולות של שייק טעים.

שייק סניקרדודל

מרכיבים:

הנחיות: הכניסו את המרכיבים לבלנדר, ותהפכו את התערובת לנוזל במתינות. תפעילו את המכשיר למשך 30 שניות, על העוצמה הגבוהה ביותר. הטריק לשייק הזה הוא ערבוב יסודי. לאחר מכן, תטעמו ותוסיפו עוד חלב שקדים, אם אתם אוהבים מרקם יותר רזה.

שייק חמאת בוטנים וחלבונים

מרכיבים:

הנחיות: בדיוק כמו במתכון הקודם.

שייק פינה קולדה (מתכון פשוט במיוחד)

רכיבים:

הנחיות: כמובן שאפשר להוסיף לשייק גם אלכוהול מתאים. בכל מקרה, הוא הכי טעים אם שותים אותו מיד.

שייק שוקולד צ'יפ מנטה

רכיבים:

הנחיות: הכניסו את כל הרכיבים לבלנדר, מלבד השוקולד צ'יפס. ערבבו היטב את הכל והפכו את התערובת לנוזל. בסיום, תוסיפו את השבבים ותערבבו שוב, מעט, רק כדי שישתלבו בתוך השייק באופן שווה ומאוזן. תיזהרו לא להגזים, ולהרוס לעצמכם את המשקה. כרגיל, אתם יכולים להוסיף חלב שקדים על פי טעמכם האישי.

שייק עוגת תפוחים

רכיבים:

הנחיות: מכניסים את הכל ביחד לבלנדר, ונהנים.