קרדיט תמונה FREEPIK

הליכים רפואיים שונים ידועים בתור לא נעימים, שמצריכים היערכות מוקדמת, סף כאב גבוה בזמן הטיפול עצמו, וכן הליך החלמה שגם הוא לא מאוד נעים, בלשון המעטה. אל הליכים רפואיים אלו מצטרפים גם הליכים רפואיים שמגיעים מעולם האסתטיקה, שכן בשנים האחרונות הם צוברים תאוצה בצורה ברורה, וניגשים אליהם אלפי גברים ונשים מדי שנה. יצאנו לבדוק האם ניתוח שאיבת שומן הוא כואב, על מנת לשים את הדברים על השולחן ולהכין אתכם לבאות.

ניתוח שאיבת שומן – כואב זה עניין אינדיווידואלי

אז יש אנשים שסף הכאב שלהם גבוה יותר לעומת כאלו שסף הכאב שלהם דווקא נמוך יותר, אבל בכל מקרה – חשוב להבין שמדובר כאן על הליך רפואי. מתוקף היותו כזה, ניתוח שאיבת שומן עשוי בהחלט להביא איתו כאבים. כאבים אלו יבואו לידי ביטוי בצורה קלה בזמן הניתוח עצמו, ולאחריו בזמן הליך ההחלמה ייתכנו כאבים קצת יותר מוגברים ובעלי נוכחות.

מה שחשוב לזכור הוא שכאב הוא דבר חולף, שניתן להתמודד איתו בקלות על ידי נטילת משככי כאבים, מנוחה רבה וכמובן טיפול מתמיד בהתאם להוראות שתקבלו מהרופא שלכם.

הכאב שווה את התוצאות בניתוח שאיבת שומן

מי שניגשים לניתוח שאיבת שומן, יודעים שהתוצאות שלו הן אלו שצריכות להיות לנגד עיניהם לאורך כל הזמן. בסופו של דבר, ניתוח שאיבת שומן הוא ניתוח שמאפשר לאנשים רבים להיפטר משכבות השומן העודפות שלהם, בין אם בעקבות ירידה חדה במשקל, בין אם לאחר הריון ולידה ועוד. אותם האנשים מעוניינים להתחטב ולהחזיר לעצמם את המראה החיצוני הטוב שאיתו הם שלמים, ולכן הכאב הוא חלק מינורי, באופן יחסי, מתהליך הניתוח וההחלמה ממנו.

באילו חלקים בגוף ניתן לבצע ניתוח שאיבת שומן?

ניתוח שאיבת שומן מיועד לאיזורים בגוף שבהם עלולה להיווצר הצטברות של שומן עודף. בין המקומות האלו ניתן למצוא את הירכיים, הידיים, הבטן, הישבן והמותניים. במסגרת הניתוח ובהתאם לשיטה הנבחרת, מורדם החלק שממנו המטופל מבקש לשאוב את השומן, או שהניתוח מתבצע בהרדמה כללית. לאחר הניתוח, עלולים להופיע שטפי דם באיזור, אך אין מה לחשוש – מדובר על חלק נורמלי וטבעי שמתרחש לאחר הטיפול.

בחירת רופא לניתוח שאיבת שומן

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור את הרופא שיבצע ניתוח שאיבת שומן בקפידה. הקפידו על קריטריונים של מקצועיות, וותק וניסיון הרופא, הצעת המחיר שתקבלו וכמובן חוות דעת והמלצות מאנשים שעשו זאת קודם. באופן הזה תוכלו לגשת לניתוח ולצאת ממנו עם תוצאות נהדרות. בהצלחה ובריאות!