הדרכים הפופלריות לחוות טיול ג'יפים

סוף שבוע הרפתקאות בשטח שמוציא את הג'יפים ורכבי השטח, זו דרך מדהימה לבלות סוף שבוע, להכיר חברים חדשים ולאתגר את עצמכם ברכב שלכם. חלק מהבעלות על ג'יפ הוא היכולת לבצע פעילויות קבועות ולהפוך אותן לכיפיות.

הרבה טיולים יפים  דורשים 4×4 כדי לקבל גישה. אתה יכול לנהוג בג'יפ שלך דרך שטח מהמורות ביער או לטייל . אתה יכול להוריד את הגג ולשוט לאורך החוף, או לנסוע בג'יפ שלך מחוץ לכביש ולנסות להסיע אותו לחוף הים.

עם ג'יפ רנגלר תוכלו למלא את הקיץ בכמה שיותר הרפתקאות שטח. חובבי ג'יפים יכולים להתחיל ממיקום מקומי, לעבור לאזור שמסביב או לנסוע לכביש הפתוח כדי לחקור את מסלולי השטח הטובים ביותר במדינה.

בנטלי הילס מתגאה ביותר מ -2,500 דונם של שטח פתוח ו -20 קילומטרים של מסלולי הליכה שמקבלים את פניהם ברכבי שטח וג'יפים. השבילים מסומנים בדרגות קושי שונות, מה שאומר שלא תשתעמם בגבעות בנטלי.

השאר את הנהיגה לאנשי מקצוע וראה את המראות בדרום מערב קולורדו בטיול הבא שלך. כשאתה מתפתל בין יערות אורן, תרגיש כאילו אתה בדרך עפר בתחילת הרפתקאת השטח שלך.

לפני שתבחר ברכב המושלם להרפתקה שלך

עליך להבין לאן אתה רוצה להגיע. סוכנות ג'יפים היא הזדמנות שאתה חייב לעצמך לבקר בטיול הבא שלך ולגלות הזדמנויות שמעולם לא חשבת עליהן. בין אם אתם רוצים לשכור ג'יפ לטיול ארוך או לשכור אותו ולנסות אותו למספר שנים, חוויה חדשה מחכה לכם. להלן ארבע הרפתקאות ג'יפים מדהימות באלסקה ובטקסס, בהן תוכלו לנסות נהיגת שטח לפני שתשקיעו ברכב השטח הראשון שלכם. צילום באדיבות Big Bear Jeep Experience Big Bear מציע שבילים שנעים בין דרכי עפר עם קושי נמוך ועד לזחילת סלעים מאתגרת.

אם אתם באזור ורוצים לחקור את האזור 

עליכם להזמין סיור עם Big Bear Jeep Experience. אתה עוקב אחר מדריך בסיור מרגש ומלמד בין מאות קילומטרים של שבילי ג'יפים בעמק הדוב הגדול. Big Bear נותן לך את האפשרות לנהוג בעצמך או ליהנות מסיור מודרך עם איש מקצוע.

בין אם החלטתם לנסוע בעצמכם ובין אם לצאת לסיור ג'יפים מודרך, בוודאי תחוו הרפתקה שתוכלו ליהנות ממנה בשבילים העמוסים ביותר סביב האגם. אתה בשליטה על חוויית הסיור שלך ב- Big Bear Road מכיוון שיש לך הזדמנות לנהוג בג'יפ ולתכנן את המסלול שלך עם מדריך מראש.

המסלולים באורך 29 ק"מ פתוחים לכל הג'יפים, החל ממתחילים ועד מומחים. ישנן מספר דרכים לבקר, אך טיול הג'יפים הוא אחד הפופולריים ביותר. ג'יפים מציעים לכם חופש חסר תקדים להבדיל את עצמכם מתנועת שטח.

ג'יפים מתוכננים, נבנו ונבדקו כדי להתמודד עם מסלולי שטח קשים ואכזריים ביותר באמריקה. הג'יפים הטובים ביותר מציעים פינוי קרקע ושיכוך להתמודדות עם שטח מחוספס מבלי להיות רכב הולם.

לפני היציאה לדרך

וודא שהג'יפ שלך מתאים למשימה לפני שאתה יורד ומתלכלך. לעוסקים בג'יפים לעיתים קרובות יש חלק מתוכנית תגי שבילים שבה תוכלו לעקוב אחר השבילים המאתגרים ביותר אי פעם שהתמודדתם עם הג'יפ שלכם ולקבל תג על הרכב שלכם בכדי לתאר בגאווה את ההישגים שלכם.

עם ג'יפ עם ארבע גלגלים

אתה יכול לנסוע לכביש הפתוח האמיתי ולחצות כמה שבילים מחוספסים וכבישים אחוריים. מסלולים אלה יאתגרו אפילו את נהג הג'יפים ההרפתקני ביותר, אך תהיה לכם חוויה מדהימה. ההצעה שלנו היא אחר הצהריים של עליות תלולות, רכיבות בוציות, כבישים מחוספסים ונוף עוצר נשימה של ההרים.

באחד מסיורי הג'יפים המודרכים היפים שלנו, הנמצאים במרחק של פחות מ -3 ק"מ מגובה פני הים, תוכלו לחקור פסגות מלכותיות, נהרות שוצפים, מפלים שואגים בקולורדו ופרחי בר מרהיבים.

 
לעוד מידע בתחום של טיולי ג'יפים עליך לגשת לאתר mastertrip.co.il