הכנת מסיבת יום הולדת לילדים בבית

בעוד שימי הולדת ילדים מסורתיים לוקחים הפסקה עבור משפחות מטרו רבות, חגיגת אבן דרך חשובה זו עשויה לדרוש מעט יצירתיות. # נתנו לך כמה טיפים כיצד לארגן מסיבת יום הולדת לילדים במאה ה -21, ואלה מסיבות יום הולדת זולות שיעסיקו את ילדיך במשך שעות. אם ילדים אוהבים לעשות DIY, גבירותיי Lanyard Ladies הקימו מסיבת יום הולדת מקוונת בה כולם עושים פרויקט יחד. הם עוזבים את המסיבה עם חפץ צבוע ביד ומתנה מיוחדת לחברים ובני משפחתם.

כדי לעדכן אתכם תוכלו להוריד כאן בחינם את רשימת הבדיקה שלנו למסיבת יום ההולדת לילדים.

אם אתה חושב כיצד לתכנן מסיבת יום הולדת לילדים בתקציב

שקול לקנות אוכל בכמויות גדולות במחסן. אם אין לכם מעט זמן וזקוקים לרעיונות מהירים לאוכל למסיבות, אל תשכחו לשקול חטיפים מסורתיים. בזמן שאתם מחפשים ציוד למסיבות, הכינו רשימת פריטים למסיבות יום ההולדת שלכם וגלו מה תוכלו למצוא במכולת המקומית או בחנות הדולרים בפחות מ- $ 1. בדוק את מבצעי החנויות המקומיות בדולר שיעזרו לך במסיבות יום הולדת ידידותיות לתקציב לילדים.

עקוב אחר התוכנית שלנו וצפה בילדך ובחברותיה עורכים את מסיבת יום ההולדת הגדולה ביותר אי פעם! ממסיבת יום הולדת עם הלמה האהובה עליכם ועד מסיבה לילדים בבית

הרעיונות והנושאים המסיבתיים האלה יהפכו את המסיבה השנה למסיבה שלא תשכחו לעולם! זוהי דרך יצירתית לערוך מסיבת יום הולדת חברתית לילדים שלך. אם זה הרעיון שלך לכל מי שיש לו ימי הולדת בבית, מהן כמה מהדרכים היצירתיות שניסית לממש את התוכניות שלך לאורך השנים?

אם אתה רוצה ללמוד כיצד לארגן לילדים מסיבת קישוט לבית זנגוויל

יש לנו את המספרים בשבילך! החליטו אילו קישוטים בעיצוב DIY מייצגים בצורה הטובה ביותר את נושא המסיבה שלכם והישארו עם זה! השתמשו בצעצועי ילדיכם כדי לקשט ולעצב את מסיבת יום ההולדת שלכם, כמו בית לחם ג'ינג'ר, עץ חג המולד או אפילו בית בובות. בחר את הצעצועים המועדפים עליך למסיבת הילדים שלך, כמו מכונית צעצוע, רכבת צעצועים, בית בובות וכן הלאה, ואז הישאר מכוון.

ווקר קרפט אומר: 'נסה להכין את הקישוטים במקום לקנות אותם אם אתה מעוניין לשמור על מסיבת יום ההולדת של ילדיך.

אם החלל מאפשר זאת

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף למסיבת יום ההולדת של ילדיכם היא לארח אותה בבית או בחצר האחורית. מזג האוויר לא ישחק יחד, אז ערכו את מסיבת יום ההולדת של הילדים על תקציב המתקיים באולם. למרות שה- CDC ממליץ על כך, עדיף לערוך מסיבות יום הולדת לילדים בתוך מפגש משפחתי וליהנות עם נושא יום הולדת מהנה. מה לעשות אם יש לך מסיבת יום הולדת קטנה בבית: מה לעשות?

גם אם תרצו לשמור על פשטות

ישנן דרכים רבות להפוך את מסיבת יום ההולדת של ילדיכם בבית לחוויה מיוחדת. קל ליצור נושא יום הולדת משלך ליום ההולדת של ילדיך או לכל יום הולדת אחר, וזו דרך נהדרת להפוך את מסיבות יום ההולדת שלך לבית מיוחדות מבלי לבזבז כסף. התבונן בכמה מהרעיונות שהבאנו למטה לרעיונות למסיבת יום הולדת מהנה ומצחיקה וידידותית. ועיין ברשימת הצעצועים והמשחקים המהנים שלנו להורדה ומשחק איתם במסיבת יום ההולדת של ילדך.

בסוף ערך זה תוכלו להכין מתכון חינם לערכת עוגת יום ההולדת ולקישוט העוגה של ילדכם וליצור הזמנה מושלמת משלכם לאירוע

ואל תשכחו לבדוק את החלק שלנו בעיטור העוגות כדי למצוא רעיונות ורעיונות נוספים לעוגה למסיבה מהנה ומשעשעת. בישול למסיבות יום הולדת הוא גם מהנה, עמוס וגם אירוע שנתי!

אם מסיבת יום ההולדת שלכם נערכת במקום מחוץ לבית, חשוב לבחור כמה משחקים מהנים לבדר את האורחים שלכם. כאשר אתם נמצאים במסיבות יום הולדת בעיר הולדתכם, חשוב שתיהנו עם האורחים.

אין דרך נכונה או לא נכונה להזמין את החברים והמשפחה של ילדכם למסיבת יום ההולדת שלו בבית. זכור שכשזה בבית זה לא אומר שאתה צריך להתעלם מכל פרט. חלקם עשויים להיות נוחים יותר או מזכרות – מתאימים לפי הצורך.

אם ילדכם רוצה נושא מסוים שיאלץ אתכם לקנות קישוטים יקרים בהתאמה אישית

תשכחו כיצד לתכנן מסיבת יום הולדת לילדים בתקציב מכיוון שהיא קצת יותר מסובכת. ערכו תוכנית גיבוי למקרה שמסיבות יום ההולדת יצאו והדברים לא ילכו כמצופה. הכנה למסיבה בהרחבה היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקיים מסיבת יום הולדת ללא מתח יחסית לאחר מכן. תכנון המסיבה שלך סביב ארוחה רגילה יכול גם לעזור לך לקבל אותה בתקציב שלך.