חדשות שוק ההון

אנו שמחים לתת לך סקירה עדכנית של התפתחות השוק בימים האחרונים והסיכויים לחודשים הקרובים. לקבלת סקירה כללית של השוק, אנא בקר בדף סקירת השוק שלנו ובדוח היומי של שוק ההון. עדכון זה מספק סקירה של מצב השוק הנוכחי בארה"ב ותמונת מצב של פעילות השוק באירופה.

אם אתה בתפקיד שקשור לאשראי, שוקי הון חוב יכולים להציע לך אפשרות סולידית עם מגוון רחב של אפשרויות. למידע נוסף על ההזדמנויות של שווקי חוב בתחומך, אנא צרו קשר עם צוות ההכנסה הקבועה שלנו.

מכיוון ש- FinTechs מתמקדים בחיזוק המימון במקום בניגוד למחזור מכירות ארוך עוד יותר בשוקי ההון

מספר חברות הטכנולוגיה הגדולות שנכנסות למגזר הפיננסי גדל, כולל שמות גדולים כמו גוגל, פייסבוק, אפל, מיקרוסופט ואמזון. . מי שמציע שירותי ענן ציבוריים נמצאים במיקום טוב – הם יכולים להרחיב את היצע שוק ההון שלהם ולעבוד בשותפות עם הון – ולשווק חברות מבוססות כאשר אימוץ הענן מואץ בענף. ביצועי שוקי המניות בשנה האחרונה נתנו איתות חזק לאן מנהיגי העסקים צריכים למקד את האנרגיה שלהם בחודשים הקרובים. השקעות פרייבט אקוויטי מציגות כצפוי מגמת עלייה, מה שמעיד על נכונות לתמוך בחברות פורטפוליו קיימות, אך לא חסרות הזדמנויות לגשת למשקיעים חדשים באמצעות שוקי ההון.
למידע נוסף אודות חדשות שוק ההון כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

שוקי ההון הם חלק חיוני בכלכלה מודרנית מתפקדת

מכיוון שהם מעבירים כסף מאנשים שיש להם כסף לאלה הזקוקים למטרות יצרניות. הם המקום בו מנותבים חסכונות והשקעות לספקים שיש להם הון ולספקים הזקוקים לכך. יצירת שוק הון חזק למשיכת משקיעים אזוריים וזרים לקזחסטן היא מדד שאינו מבוסס על צמיחה כלכלית.

שוקי ההון מורכבים משוק ראשוני בו מונפקות ונמכרות ניירות ערך חדשים ושוק משני בו נסחרים ניירות ערך קיימים וכבר מונפקים למשקיעים

השוק מחולק לשני חלקים: השווקים הראשוניים בהם נמכרים המניות, המניות או האג"ח החדשים למשקיעים והשווקים המשניים בהם נסחרים ניירות הערך הקיימים. לעומת זאת, השווקים המשניים כוללים מקומות המפקחים על מכירתם ומסחרם של ניירות ערך קיימים, כמו שוק המניות ושוקי האג"ח. שוקי ההון כוללים את "השוק הראשוני" בו מונפקת נייר ערך חדש, נמכר ו"שוק חלופי "בו נסחר נייר ערך קיים או שהונפק כבר עם המשקיע.

בהקשר של מימון חברות

"שוקי הון" יכולים לכלול גם הכנסה קבועה, מניות, אגרות חוב, מניות, נגזרים, סחורות ומכשירים פיננסיים אחרים. המבנה של צוות שוקי ההון החוב שונה מאוד בגלל אופיו ההיברידי. מימון ממונף מכונה לפעמים "שווקי הון חוב ממונפים", וצוות DCM יכול להתמקד אך ורק בהקצאות חובות מסונכרנות מכל הסוגים, או אפילו לשלב אותם במימון מינוף. בשנים האחרונות, DebtCapital Markets התפתחה לקבוצה היברידית הכוללת גם שיעורי גידור וסיכוני מט"ח. בשנים האחרונות, ארה"ב ומדינות אחרות הציגו כמות חסרת תקדים של תקנות חדשות המשפיעות לא רק על שוקי ההון, אלא על כל המגזר הפיננסי. היו דרישות הון ושוליים חדשות, כולל הכנסת דרישות הון לנגזרים ולמגני מט"ח, וכעת רובן עסקאות כאלה מרוכזות.

היכולת של אנשים לשלב את הכוח של רשתות חברתיות עם פלטפורמות שמאפשרות גישה לשוקי הון תציג אתגר חדש למגזר הפיננסי בתחילת 2021

בשותפות עם Nivaura, בורסת לונדון השיקה את LSEG Flow , פלטפורמה מקצה לקצה שנועדה לסייע לדיגיטציה של זרימת ההון בשווקים הפיננסיים הגדולים בעולם ובמערכת הפיננסית העולמית. תזרים L SEG הוא פלטפורמת קוד פתוח למיפוי כספי, עושר וזרימת מידע בין מוסדות פיננסיים בבריטניה ומדינות אחרות.

הפלטפורמה נועדה ליידע

לחנך ולשלב מידע על שווקים פיננסיים, מוסדות פיננסיים והמערכת הפיננסית העולמית ויכולה להוות הזדמנות משמעותית להגן על האינטרסים של משקיעי הקצה ולשמר את כוחם של שוקי ההון. כדי לסייע בשמירה על שוק פיננסי יציב, עלינו להעריך את מערכת הרגולציה הפיננסית שלנו כדי לראות כיצד היא יכולה להתפתח כדי להמשיך ולתמוך בשווקים ולהקל על אפשרויות השקעה וצמיחה. אנו נמשיך לדוגל ברישום מוקדם כאמצעי לגישה לשוקי ההון ולתמוך בהיקף המידות של חברות השואפות להשיג את יעדיהן העסקיים.