קרדיט תמונה FREEPIK

מתכננים את החופשה הבאה שלכם? במקום להמשיך ללכת לאותם מקומות אירוח הקרובים אליכם, כדאי שתחוו את היופי המיוחד שיש באזור הצפון הרחוק. עבור תושבים המתגוררים באזורים דרומיים בארץ מדובר על נסיעה של כמה שעות, אך אין ספק כי הנוף הירוק והפסטורלי שמשתנה במהלך הנסיעה שווה את הדרך הזו!

כיוון שהחופשה איננה מסתכמת ביום שהייה אחד בלבד, הרי בכל זאת מדובר על נסיעה ארוכה עד לצפון, כדאי שתכירו את הפעילויות והאטרקציות ששווה לעשות באזור. היצע האפשרויות הוא מגוון ורחב, וכדי להתמקד באטרקציות הטובות ביותר פנינו למומחים מפורטל קרמל כדי שיתנו כמה טיפים בנוגע לאטרקציות שניתן למצוא בצפון.

למה כדאי לעשות חופשה בצפון?

נכון שבאזור הדרום יש הרבה מאוד מלונות, צימרים ומקומות אירוח איכותיים שמעניקים לכם את ההנאה מחופשה מושלמת, אך כדאי לדעת כי גם בצפון יש אינספור מקומות אירוח איכותיים ומיוחדים שמשלימים את החוויה והאווירה שהצפון היפה מעניק למבקרים באזור. בנוסף לכך, ניתן למצוא מגוון ענק של אטרקציות בצפון המיועדות לילדים, מבוגרים וגם לכל המשפחה. בשונה מאזור הדרום, הצפון שופע בנופים מיוחדים עם מרחבים צבועים בירוק והרבה טבע פראי שניכר בכל מקום אליו מסתכלים.

במהלך הנסיעה לצפון כדאי ומומלץ לעשות עצירות כדי ליהנות מהנוף המרשים, במיוחד אם מוצאים נקודות תצפית ייעודיות המאפשרות מבט פנורמי על שטחים ואזורים גדולים. אם כבר ביצעתם עצירה בדרך למקום האירוח שסגרתם, נסו למצוא מסלולי טיול קצרים ומהנים שתוכלו לעשות כדי להתאוורר מהנסיעה וגם למתוח את הרגליים.

טיולי שטח חווייתיים על גלגלים

בין האטרקציות השוות והטובות ביותר שהצפון מציע למבקרים הם טיולי שטח אתגריים וחווייתיים הנערכים באמצעות נסיעה על כלי רכב ייעודיים לכך, כאשר המטרה היא להגיע לכל אותם מקומות ופינות ברחבי האזור שלא ניתן להגיע אליהם ברכב פרטי או ברגל. טיולי השטח הללו כוללים לרוב כמה כלי תחבורה שכיף לנסוע עליהם:

כיצד לבחור את אטרקציית השטח המתאימה לכם?

כפי שניתן לראות, ישנם מגוון אפשרויות לטיולי שטח על גלגלים באזור הצפון, כך שהבחירה בסוג הטיול תלויה אך ורק בכם. אם אתם משפחה ורוצים לצאת יחד לנסיעת שטח באזור הצפון, כדאי לבחור את האפשרות של טיולי ג'יפים כך שיהיה מקום לכל בני המשפחה בכלי הרכב, וכן מדריך שהוא נהג הג'יפ יוכל ללוות אתכם בבטחה.

עבור זוגות או קבוצת חברים בוגרים שהגיעו לבקר ולטייל בצפון כדאי להתנסות דווקא בנסיעת שטח עצמאית, אם באמצעות נסיעה על טרקטורונים או רייזרים בצפון וכך לחוות את השטח ואת כלי הרכב בצורה מהנה וכיפית יותר.