קרדיט צילום – רז איפרגן

נינג'ה נגב הינה רשת מתחמי הנינג'ה הגדולה בארץ! תוכלו למצוא אצלם חוגי נינג'ה מקצועיים וחוויתיים. המכשולים שלהם בונים כוח, סיבולת, שיווי משקל וקואורדינציה. כל הילדים – ללא קשר ליכולת הפיזית – ייהנו מהשתתפות בחוגי הנינג'ה שלהם. בין אם ילדכם הוא כוכב ספורט מתחיל או חובב משחקי וידאו, מסלולי המכשולים מותאמים ליכולות הפיזיות והקוגנטיביות של כל קבוצה, כך שאין צורך בנסיון קודם.

למה לבחור דווקא נינג'ה נגב?

בגלל היחס האישי, האהבה שלהם לתחום הנינג’ה, והרצון לתת סט כלים ויכולות שיעזרו לילד או לילדה שלכם להתמודד בעוצמה מול החיים, הכל בהנאה וכיף!

איך הם עושים את זה?

קודם כל כל מאמן שמגיע עובר הדרכה באופן אישי, הקריטריונים הראשונים של כל מאמן הם קודם כל לאהוב ילדים ולהיות עם נסיון בהדרכת ילדים, בנוסף לזה לכל המאמנים והמאמנות שלהם יש גם הכשרות של מאמנים מנטליים ולא רק הכשרות של מאמנים פיזיים, הכל כדי לתת לילדים את כל הכלים להתפתח ולפתח את החוסן האישי וביטחון העצמי שלהם.

ובנוסף לזה המאמנים והמאמנות מחויבים ואוהבים לעשות את מה שהם עושים, כל אחד ואחת מהם עם זיקה ואהבה לפיתוח הילדים. מקצועיים, מחויבים ושמחים.

מהם היתרונות של חוגי נינג'ה לילד/ה שלכם?

השיעורים בחוגים מתוכננים ובנויים באופן שיפתחו את יכולות החשיבה והתכנון, יחזקו את הביטחון העצמי, בנוסף יקנו לילדכם כלים מנטיליים רבים כמו משמעת עצמית, שליטה בכעסים, חוסן רגשי, יכולות התמדה, נחישות, מיקוד במטרה, פיתוח מיומנויות חברתיות ועוד.

הנה כמה מהיתרונות של חוגי נינג'ה לילד או לילדה שלכם:

·        ריכוז טוב יותר

כדי לצלוח את המסלולים הילדים חייבים להיות בפוקוס ובמודעות גבוהה, לכן אימוני נינג'ה משפרים מאוד את הריכוז של ילדכם וכך גם עוזרים לו בעוד תחומי חיים, לדוגמא בבית הספר.

·        חיזוק כל השרירים בגוף

מה שמיוחד באימוני נינג'ה, זה שהם מצריכים פעילות של כל השרירים השונים בגוף (בשונה מסוגי ספורט אחרים כמו רכיבה / טיפוס וכו) , לכן, כדי לעבור את מסלולי הנינג'ה השונים אצל נינג'ה נגב, ילדכם יחזק את כל השרירים השונים בגוף!

·        חברים חדשים

החוגים בנינג'ה נגב הם מפתחים מצד אחד, אבל גם מאוד כיפים מצד שני! לכן לעבור את החוויה הזו ביחד עם ילדים באותה שכבת גיל שלך יכולה להיות אפילו יותר מהנה! וגם כמובן גם מוצאים חברים חדשים על הדרך.

·        חוסן נפשי חזק יותר

מסלולי הנינג'ה הם מאוד קשים, וכל אחד המכשולים דורש הרבה כוח רצון ועוצמה פנימית כדי לצלוח אותם, אימוני נינג'ה עוזרים לילדים לפתח חוסן אישי מנטלי מאוד חזק, מה שיעזור להם מאוד בהמשך החיים!

·        ביטחון עצמי גבוה יותר

מסלולי הנינג'ה הם לא פשוטים, וכשהילדים מציבים לעצמם יעדים (בעזרת המאמנים) וגם מצליחים לעבור אותם ככל שעובר הזמן, הביטחון העצמי שלהם גדל, ואין ספר שביטחון עצמי הוא סופר חשוב לכל ילד/ה!

רוצים לרשום את הילד/ה שלכם לחוג נינג'ה? 

במתחמים שלנו ילדיכם יוכלו ליהנות ממגוון חוגי נינג’ה לילדים ונוער – אימוני נינג’ה, טיפוס ואימוני כושר פונקציונליים.

חפשו את נינג'ה נגב ברשתות!

פייסבוק – itsninjanegev

אינסטגרם – ninjanegev    

טיקטוק – itsninjanegev

רוצים שיעור נסיון חינם?

התקשרו עכשיו ל – 050-213-7484 נאור

או השאירו פרטים באתר – https://ninjanegev.co.il

נינג'ה נגברשת מתחמי הנינגה הגדולה בארץ.