לימודי אבחון דידקטי. מחקרים רבים מצביעים על קפיצה משמעותית בכמות הילדים אשר מאובחנים כלקויי למידה. מהממצאים עולה שלמעשה תלמיד אחד מכל שבעה תלמידים הוא בעל לקות למידה.

כיצד הגענו למצב שבו ילדים רבים במדינת ישראל מאובחנים כלקויי למידה?

ראשית, הפתיחות בשיח החברתי וההכרה בקיום לקויות הלמידה, העצימו את התופעה. להבדיל משנים קודמות, בהן היה נהוג לתפוס תלמידים בעלי קשיים לימודיים כעצלנים, לא ממושמעים וכד'. כיום, ההבנה שקשים בלימודים נובעים מקשת רחבה של אלמנטים, ברורה הרבה יותר והכלל מודעים אליה.

בנוסף, דיוק המנעד הרחב בכל הנוגע בלקויות למידה, הביא עמו עלייה בכמויות התלמידים אשר נמצאים על הסקלה ומתבקשים לעבור אבחון.

ממצאי מחקרים רבים שנערכו בתחום הלקויות למידה מצביעים על הקשר הישיר בין קשיי הריכוז והלמידה של התלמידים ובין תחום המדיה והגירויים הרבים שהוא מכניס לחייהם.

אבחון דידקטי – למי מיועד הקורס?

ראשית, לכל מי שנמצא בתחום ההוראה, במסגרת לימודי אבחון דידקטי תצטרכו להתמודד עם בעיות של ליקויי למידה, הפרעות קשב וריכוז ועוד כל מיני בעיות בכל שכבות הגיל. הקורס יהווה מרחב בו אף תתנסו באבחונים פרקטיים ותוענק לכם הסמכה בהתאם לתוכנית הלימודים במדינת ישראל.

בנוסף, הקורס מיועד עבור אלו שרוצים להעשיר את מאגר הידע שלהם, בייחוד בתחום החינוך. לעבור הכשרה בנושא לקויות הלמידה, יקנה לכם ידע וניסיון בתחום שנמצא בכותרות בשנים האחרונות.

מי שסיים את קורס האבחון הדידקטי. יכול להיפגש עם תלמידים בכל מיני רמות מבחינת קשיי הלמידה. הודות לכלים שרכש בקורס, ינסה לזהות עם איזה קושי אותו התלמיד מתמודד ומה הפתרון המדויק לו. הקלות בלימודים וכד'.

כמו כן, מדובר בעבודה נוחה שתוכלו לבצע מהבית.

עלות הקורס –  לקבלת תעודת מאבחן דידקטי הינה כ9,000 ש”ח למסלול שנתי.

אבחון דידקטי
אבחון דידקטי, צילום באדיבות pixabay