לעצב בסגנון ישראלי : 7 טיפים מנצחים!

יש משהו מרגש בעיצוב בית בסגנון ישראלי. החיבור החזק שיש לנו עם הארץ בה אנו חיים לא יכול שלא להשפיע על המון תחומים בחיינו. בין התחומים גם בתחום העיצוב. בואו הכניסו רגש וזיקה לעיצוב הבית שלכם.

כאן נולדתי : עיצוב בית עם שייכות לארץ!

ארץ ישראל המדהימה שלנו היא באמת חלק בלתי נפרד מהלב שלנו. כאן קורה הכל וכל מה שקורה בארצנו משפיע על כולנו כאיש אחד בלב אחד. אהבת הארץ היא משהו שלא קיים בכל מקום וזאת בגלל ההיסטוריה הארוכה הקיימת בארץ. כולנו מרגישים חלק ממנה ויש אפילו שיגידו שהנשמות שלנו ממש מרגישות את כל ההיסטוריה וזוכרות אותה ולכן תחושת השייכות כאן כל כך גדולה. לעצב בית עם שייכות לבית דווקא כאשר מדובר בארץ ישראל יהיה ממש מרגש. אז איך אפשר לשלב את הישראליות שלנו בעיצוב הבית?

אלמנטים ישראלים לעיצוב הבית : תמונות ישראליות

תמונות עם נוף ישראלי יכולות לבטא בצורה הכי ישירה את הזיקה לארץ. יש לנו בארץ המון נופים מהממים ועוצרי נשימה ועיצוב בית עם תמונות ישראליות גם יתנו תחושת שייכות וגם יהוו פריט עיצובי מהמם. אפשר לבחור ציורים של נופים, צילומים בשעות יפות מזוויות ייחודיות ועוד. באתר תמונה תוכלו למצוא המון תמונות מהממות עם נופים של ארת ישראל. היכנסו – תמונות של ארץ ישראל באתר 'תמונה'.

תמונות של עיר הבירה – ירושלים של זהב!

קבלו מגוון תמונות של ירושלים עם נופים מושלמות לתלליה ברחבי הבית. ירושלים היא עיר המוקד של ארץ ישראל ולכן לפעמים היא מקבלת מקום הרבה יותר גדול אפילו בבחירת תמונות.