מדריך מכירה באמזון

אנו מראים לך כיצד ליצור רשימה צרה של רעיונות למוצרים על סמך הקריטריונים העיקריים שלנו וכיצד לקבל החלטות מבוססות נתונים על נתונים. מחקר המוצרים של אמזון הוא המקיף ביותר בנושא זה, ולכן אנחנו מדברים על זה כל שעה.

ברר אם המוצר שברצונך למכור טעון אישור מאמזון. לאמזון יש למעלה מ -20 קטגוריות הפתוחות למוכרים, ואם אתה רוצה למכור מוצר באחת הקטגוריות הללו, אינך זקוק לאישור החברה.

יש 15 קטגוריות שצריך לאשר את אמזון

אם ברצונך למכור מוצרים באחת הקטגוריות הללו, תזדקק לתכנית מכירה מקצועית או מנוי כדי להצטרף. אמזון מגבילה את מספר המוכרים בקטגוריות אלה מכיוון שהיא רוצה לשמר את איכות המוצרים שלה. אם אתה מאמין שהמוצר שלך הוא בעל ערך נקוב ורוצה למכור אותו בכל קטגוריה, עליך לקבל את אישור החברה ולמלא בקשה לאמזון.

אמזון תגיד לך תוך שלושה ימי עבודה האם היא הסכימה לך והאם היא זקוקה למידע נוסף ממך. לאחר השלמת ההעלאה, הרשימה זמינה ללקוחות, אך אמזון יכולה לקחת עד 24 שעות לעבד את ההעלאה.

לאחר שהגדרת את חשבון הספק שלך, תוכל להעמיד את המוצרים שלך למכירה ב- Amazon Marketplace. אם אתה מוכר יחיד, אתה רק צריך לרשום את המוצרים שלך בנפרד בשוק.

סוגים מסוימים של מוצרים, כגון ביגוד, תומכים בווריאציות בגודל ובצבע באוסף אחד. מצד שני, אם אתה מוכר מקצועי, אתה יכול לרשום את המוצרים שלך בקבוצות גדולות.

אם המוצר הוא מוצר חדש לגמרי, מומלץ ליצור רשימת מוצרים חדשה. אתה יכול לעיין בקטלוג אמזון כדי למצוא רישומים למוצרים שזה עתה נוצרו, וחוסך לך זמן. כדי ליצור רשימה, עליך להזין את סיווג המוצרים.

תוכל גם לקשר בין מוצרי אמזון קיימים לחשבון Shopify שלך

כדי ליהנות מהיתרונות האחרים של אמזון. דרישות אחרות הן שתפרט את המוצרים שלך בדולר ארה"ב ותבצע ותשלח את ההזמנות שלך באמצעות התוכנית העצמאית על ידי אמזון. בעת יצירת רשימת מוצרים חדשה ב- Amazon עם Shopify, עליך להיות בקטגוריה ביגוד ואביזרים.

ספקים של צד שלישי יכולים לשלוח את סחורותיהם למחסני אמזון או שאמזון יכולה לשלוח אותם ישירות ללקוחות למשלוח פריים באמצעות רשת המשאיות

המל"טים והרובוטים שלה. כמוכר, אתה משלם על משלוח למחסן אמזון ומשלוח מהמחסן ללקוחות. מכיוון שאמזון מציעה משלוח ייחודי ויתרון, מוכרי אמזון מתקשים לעמוד בדרישות אמזון.

הדבר הגדול במכירה באמזון

הוא שאתה לא צריך מעבד תשלומים כמו Stripe או PayPal כי אמזון דואגת לכל עיבוד התשלומים. מומלץ ללמוד את העמלות האלה ולכלול אותן בחישובי העלויות שלך לפני שתצטרף לאמזון מוכר מרכז. ההנחות הגדולות שאמזון מקבלת בעלויות המשלוח מתגלות כזולות של 50-80% מאשר אם תמסרו ללקוחות מהבית או מהמחסן.

טקטיקות SEO של אמזון מייעלות את חשבון הספק של אמזון ורישומי המוצרים כך שתהיה גלויה באלגוריתם החיפוש A9 של אמזון

במילים אחרות, ניתן למצוא בראש תוצאות חיפוש המוצרים של אמזון במטרה להגדיל את המכירות באמזון. בנוסף ל- PPC של אמזון, תוכל להשתמש בפרסום לקידום המוצרים שלך באמצעות מבצעים, קופונים ומבצעים.

אמזון מוכר מרכזי

הוא הממשק שבאמצעותו ספקים של צד שלישי מפרטים מוצרים ומוכרים אותם ללקוחות אמזון. אתה יכול לרשום, להעריך ולשווק את המוצרים שלך, או שאתה יכול להשתמש בלוח המחוונים של מרכז המכירות כדי לארגן ולפקח מלאי, מחיר, פרסום, דוחות ועוד.

החשבון המרכזי של מוכר אמזון הוא המרכז שאתה צריך למכור באמזון. זה עולה לך 39.99 $ לחודש עבור עד 15 מוצרים שאתה מוכר, ואני אפרט יותר בהמשך.

כאשר אתה מוכר באמזון

ייתכנו זיופים או מצבים בהם תוכן המוצרים שלך שונה על ידי צד שלישי. כאשר אתה קונה מוצרים מסוג זה הנמכרים בסין, ארביטראז 'קמעונאי ודרופשיפינג הם חובה. רישום סימני המסחר של אמזון מספק את הכלים הדרושים, כולל שקיפות חדשה ושירותי אמזון כמו תוכנית Project Zero, כדי לסייע למוכרים להימנע מבעיות אלה.

אם אתה רוצה להשתמש בשירות ה- FBA של אמזון

עליך ליצור חשבון ספק אמזון ולהוסיף אותו כאן. הגשמה על ידי אמזון היא אפשרות הגשמה שמוכרים יכולים לבחור עבור המוצרים שלהם. המוכרים יכולים לשנות את מספר המוצרים שהם בוחרים לממש על סמך הגשמת אמזון על בסיס השוליים שלהם, קטגוריות המוצרים ומשתני הספק המשויכים אליהם.

שיטה זו מתאימה ביותר להוספת מספר רב של מוצרים, אך עליך להרגיש בנוח עם קבצי אקסל. לאמזון יש תבנית לקבצי מלאי הניתנים להתאמה אישית ליצירת מוצרים חדשים.

הדרך הקלה ביותר לרשום מוצרים באמזון

היא להשתמש בתכונת המוצר ההרחבה. תכונה זו מאפשרת לך להוסיף פרטי מוצר מלוח הניהול המרכזי של חשבונך למוכר אמזון. זוהי דרך מצוינת להתחיל את תהליך הוספת המוצר של אמזון, אך אתה מוגבל להוספת מוצר אחד בכל פעם.

עבור פרטים מורחבים על מדריך מכירה באמזון נא לבדוק כאן: fillva.com