מה המחיר כתרי זירקוניה

כתרי שיניים פופולריים מאוד בכל מה שקשור להזדמנויות להחלפת שיניים, אך העלות הממוצעת של כתר שיניים גבוהה ונראה מבלבל עבור הלקוחות כאשר הם לא יודעים כמה זה יעלה ומה צריך לעשות. במרכז השיניים של עומר איסטנבול, מחיר כתר הזירקוניה מעוקב תלוי בכמה שיניים יש להחזיר ואיזה סוג תותבת מתאים ביותר לחולה. אם תצטרכו לשלם על כתר שיניים מכיסכם, יתכן שהוא לא ניתן להשגה בגלל העלויות הגבוהות.

ביטוח שיניים מכסה כ- 50% מהעלויות אם אתה זקוק לכתר מסיבות רפואיות

אך אם הכתר נדרש למטרות קוסמטיות או נחשב קוסמטי, לא ניתן לכסות אותו כלל. בתוכניות שיניים רבות יש מגוון של כתרי שיניים, החל מ- $ 1300 עד $ 2,000 עבור כתר זירקוניה מעוקב ו -1,500 $ עבור כתר מעוקב. תוכניות שיניים הן גם אפשרות טובה אם יש צורך בהן במהירות ואם קונים עלויות החלפת כתר לשיניים. כאשר אתה שוקל את סוג העלות של כתר שיניים, אל תנסה ללכת ישירות לרופא השיניים הזול ביותר מבלי לנתח את האפשרויות שלך. אם אתה צריך לעשות עבודה נוספת, ביטוח השיניים המשלים יכול לכסות עד 50 אחוז מהעלויות שלך.

לדוגמה

העלות הממוצעת של כתר לטוחיות עשויה להיות שונה מזו של השיניים הקדמיות. למעשה, ישנם לפחות שלושה סוגים שונים של כתרי שיניים: סגסוגות זירקוניום מעוקבות, מעוקבות וקוביות והכתרה בסגסוגת זהב אחת לפחות. עלות רפואת השיניים הטובה ביותר נעה בין 500 ל -3,000 דולר כתר מעוקב ו -1,500 דולר לטוחנת מעוקב, עם מקסימום 2,800 דולר לקליפות מעוקבות או קוביות או 4,200 דולר לכתרי זירקוניה מעוקבים. זה תלוי במספר השיניים שזקוקות לשיקום ובאיכות הכתר.
למידע נוסף אודות מחיר כתרי זירקוניה ומה המחיר כתרי זירקוניה יש להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
לעוד פרטים בנושא של מה המחיר כתרי זירקוניה ומה המחיר של כתרי זירקוניה מומלץ לגשת לאתר beyondsmile.co.il

עלות כתרי חרסינה לחותכות וטוחנות אינה קבועה

אך תמיד קיימת אפשרות לעלויות גבוהות יותר עבור פגזים מעוקבים או מעוקבים וסגסוגות זירקוניום. עלות כתר השיניים היא 1,300 דולר ארה"ב לשן, תלוי בחומר בו נעשה שימוש ובמומחיותו של רופא השיניים. אם היה לך רעיון לאפשרויות שונות של כתרים דנטליים, כדאי לך לדעת מה העלות של סוג אחר של כתר. ממש בהתחלה יש עלות של כתר בארצות הברית של המדינה והממשל – אומנות הזירקוניום הקוביות והקערות הקוביות.

עלות החרסינה הממוזגת לכתר המתכת היא בדרך כלל 1,000 דולר, בביטוח. עלות הזירקוניום והקערות הקוביות בארצות הברית של המדינה והממשלה – האומנות היא כ -2,500 דולר ארה"ב לשן ומחיר קערה מעוקב הוא כ -1,300 דולר.

זה תלוי בסוג הכתר שאתה צריך ובמה שתבחר תלוי בתקציב שלך וגם במה שממליץ רופא השיניים שלך

כתר רגיל יכול להיות עשוי מחרסינה ממתכת או מקרמיקה שהתמזגה במתכת או מזירקונים מעוקבים הממוזגים בפורצלן. כתרי קרמיקה דורשים קרמיקה מיוחדת יקרה במיוחד; מסיבה זו, הם עשויים בדרך כלל ממתכת מותכת. כתר מתכת הממוזג בפורמט סילאן עולה בערך כמו כתר קרמי, אך דורש מיומנות גבוהה יותר ויכול לעלות בין 800 ל -3,000 דולר ומעלה לשן. לוקח יותר זמן להתקין כתר חרסינה מאשר כתר מתכת שמתמזג עם המתכת, מכיוון שכתר החרסינה עם זירקוניה יקר יותר והתהליך מורכב יותר.

העלות הכוללת של כתר שיניים נקבעת על פי סוג החומר המשמש לייצורו. יש חומרים זולים יותר להשיג מאחרים, אך המחיר הכולל עולה עם איכות החומר.

כתרי השיניים של תאילנד נעים בין 300 ל -800 דולר

תלוי בחומר המשמש ומספר הכתרים המשמשים באריזה אחת, מה שיכול לגרום להנחות אפשריות. לא משנה כמה יקרים המחירים שלהם, אנשים משתמשים בכתרי שיניים מכיוון שהם זולים ומשפרים את מראה השיניים מבלי להישבר או לעוות. הביקוש לכתרי חרסינה אסתטיים הוא גבוה, ומרכזי שיניים רבים מציעים תוכניות אטרקטיביות אחרות כדי למשוך לקוחות. מלבד זירקוניה מעוקבת, המכתירה את יתרונותיה החיוביים, היא גם משתלמת יותר מכתרים אחרים.

ישנם גם סוגים אחרים של כתרי שיניים המוצגים בדף זה

רק זכרו שהם עשויים להיות מעט יקרים יותר, אך הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר ויותר, כך שיש גם הבדל במחיר בינם לבין זירקוניה מעוקבת. רובם יכולים להימשך בין 10 ל -15 שנים, וחלקם לכל החיים. כתרי מתכת הם העמידים ביותר, בעוד שכתרי שיניים קרמיים יכולים להיות בעלי חיים של עד 20 שנה לפני שהם צריכים להיות מוחלפים כל 10 עד 15 שנים. הכתר של זיר קוניה הוא אחד מעשבי התיבול הקרמיים היקרים והעמידים ביותר בעלות של כ -1,500 עד 2,000 דולר.