מחלות עור נפוצות

אקנה הוא אחד ממחלות העור הנפוצות ביותר בארצות הברית ופוגע ב -50 מיליון אמריקאים מדי שנה. על פי האגודה הלאומית לאקזמה, כ- 18 מיליון מבוגרים בארה"ב סובלים ממחלה זו, שהיא נפוצה. רופאי עור ואנשי מקצוע בתחום הבריאות התעסוקתית בבריטניה דיווחו על עלייה של 1.5 מיליון מקרים חדשים של מחלות עור בשנת 2014.

שליש מהמשתתפים סבלו משלוש מחלות עור או יותר, כאשר זיהומים פטרייתיים היו הנפוצים ביותר. זיהומים פטרייתיים שכיחים כוללים כתמי גירוד טבעתיים, גרד הנגרם על ידי זיהומים בנרתיק, כמו גם דרמטיטיס, אקזמה ופסוריאזיס.

זיהום נוסף בעור חיידקי נפוץ הוא אימפטיגו, זיהום הנגרם על ידי קרדית מיקרוסקופית הנובעת בעור לחיות ולהאכלה.
למידע נוסף בנושא של מחלות עור נפוצות ניתן לבדוק כאן: ambulant-bikur.co.il

בדרך כלל זה משפיע על הקרקפת

הברכיים והמרפקים ויכול לגרום לשלפוחיות שיכולות להיגרם על ידי שפשוף הנעליים בעור. זיהומים בקטריאליים ופטריות משניים יכולים להופיע גם כאשר האזור הפגוע מתרכך על ידי שפשוף או שפשוף בעור, שכן הם מתרחשים בפנים, בצוואר, בגב, בזרועות, ברגליים, בידיים, ברגליים או בחלקים אחרים של הגוף.

גזזת נקראת גם tinea corporis

וכמו גזזת אתה יכול לקבל זיהום פטרייתי, אך ישנם סוגים רבים ושונים של גזזת, חלקם שכיחים יותר מאחרים. מצב נפוץ בשלפוחית השתן הוא הרפס זוסט, המכונה גם שלבקת חוגרת (איור 5), שהוא סימפטום שכיח של אבעבועות רוח אצל חולים שסבלו מגיל צעיר. הפריחה הייחודית של אבעבועות רוח נראית כמו שלפוחית מגרדת שנראית כמו טיפת טל קטנה. זה יכול להיות מלווה בחום ולגרום לפריחה עם אדמומיות, גירוד ונפיחות בעור.

למרות שזאבת יכולה להשפיע על כל חלק בגוף

תסמיני העור הם פריחה עגולה שלא מגרדת או כואבת. זה בדרך כלל גורם לגירוד שלפוחית השתן מגרד המופיע בפה ובפנים ויכול לגרום גם לשלפוחיות בעיניים, באף, בפה, בגרון ובפי הטבעת. פריחות באזורים רטובים בגוף בהם העור מתחכך בעצמו, כמו הנרתיק, פי הטבעת או פי הטבעת, כמו גם מתחת לאף ולפה.

זיהומים בקטריאליים או חיידקיים שכיחים ולעתים קרובות מתרחשים כבליטות בעור שהולכות וגדלות עם הזמן

אלה כוללים תרופות רגישות לאור כגון אנטיביוטיקה, תרופות אנטי דלקתיות או קרמים מקומיים. אקזמה שכיחה כמו פריחת קיסוסית רעילה, שכיחה מאוד מאוד באביב ובקיץ. בהחלט קיימות מספר בעיות עור הנגרמות על ידי אלרגיות, חלקן שכיחות מאוד, אך לא כולן.

אחד מהם הוא פסוריאזיס, מצב עור בו נראה עור כתום-אדמדם עם קשקשים לבנים עבים. כתמים לבנים על העור מופיעים באזורים בהם העור שלך חשוף לאור שמש והוא התסמין העיקרי של ויטיליגו.

מחלות עור רבות ושונות עשויות להיות בעלות תסמינים קליניים דומים

אך יש להן סיבות וטיפולים שונים, אך מכיוון שמחלות עור נראות כל כך, בעיות כמו אלה נחשבות. לכן, המאבק במחלות עור יכול להפוך למפתח להצלחה במאבק נגדן והעלאת המודעות לקידום בריאות העור על ידי שינוי בריאות – חיפוש אחר התנהגויות סביב מצב העור בכלל – יהיה טמון באיתור ובטיפול המוקדמים. ממחלות אלו. זה עשוי להועיל גם לאלה שנפגעו ממחלות עור אחרות, אך יש ליישם אותו באופן נרחב יותר, מה שעלול גם להגדיל את מספר האנשים המודעים לתסמינים ולסימפטומים שלהם. הם מופיעים בסוגי עור רבים ושונים, החל מאקנה ופסוריאזיס ועד אקזמה, דרמטיטיס אקנה וסרטן העור.

כדי להבין במה יכול רופא העור להשתמש, אנא קרא למטה כדי להיות מוכן לביקור הבא שלך ולקבל מידע נוסף על אפשרויות הטיפול. באופן ספציפי, משמעות הדבר היא דלקת בעור ויכולה להיות תוצאה של מאות מחלות עור, אך לעתים קרובות משתמשים גם בשמות הקשורים לסיבה ותוצאה. יש צורך בבדיקה גופנית יסודית להערכת חריגות בעור, כולל נשירת שיער, אדמומיות או נוכחות של טפילים העלולים להצביע על מחלת עור. דלקת נגרמת מתהליך שמתחיל במחלת עור ויכול להיות פשוט כמו חתול המגרד או נושך, בתגובה לגירוי שנגרם על ידי מחלה אחרת, או מורכב כמו זיהום. הוא משמש למחלות עור תעסוקתיות ומיועד במיוחד לטיפול באקנה, פסוריאזיס, אקזמה, דלקת מפרקים שגרונית, קוליטיס כיבית ומחלות עור אחרות.