סימני מתיחה בבטן בתקופת היריון

השימוש בקרמים ובשמנים אינו מונע סימני מתיחה, אך הם יכולים לסייע בלחות את העור ולמנוע תסמיני עור מגרדים ותופעות הריון בהן אתה מבחין כאשר עורך נמתח. קרמים מרגיעים היפואלרגניים כמו קרם הלחות המרגיע של מוסטלה משתמשים במרכיב העוצמתי סרמיד לחיזוק סימני מתיחה, להקלה על גירוד ולהגברת האלסטיות. סימני מתיחה אמנם לא נעלמים לחלוטין במהלך ההריון, אך הם דוהים ויכולים להיות בעלי צבע כסף מדהים.

סימני מתיחה מתרחשים כאשר סיבים על פני העור מתפרקים בלחץ עלייה מהירה במשקל

אם בדיקת הריון חיובית, התחל בלחות את האזורים שבהם הסיכוי הטוב ביותר להתפתח: בטן, שדיים וירכיים. היזהר מטענות מטעות לגבי קרמים, קרמים ושמנים שמבטיחים להסיר או למנוע סימני מתיחה.

סימני מתיחה (striae gravidarum) הם קווים על העור המתעוררים במהלך ההריון

בהתאם לצבע העור, הם נראים כמו חריצים או פסים ורודים, אדומים או לבנים כהים. סימן מתיחה הוא רצועת עור דיכאונית קטנה המופיעה על הבטן בהמשך ההריון כאשר הבטן מתרחבת כדי להכיל תינוק מתבגר.
לעוד מידע על אלופירסט לאחר לידה וסימני מתיחה בבטן בתקופת היריון נא לבקר ב- aloe-first.co.il

על פי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה

סימן מתיחה הוא שקע, רצועה או קו צבעוני על העור. אמנם סימני מתיחה (striae gravidarum) הם הנפוצים ביותר בבטן, אך הם יכולים להתפתח גם בשדיים ובירכיים. סימני מתיחה בזרועות סימני מתיחה קרובים בזרועות הן הגברים והן הנשים נוטים לפתח סימני מתיחה, במיוחד בזרועות העליונות, הבטן, הישבן והרגליים.

סימני מתיחה שכיחים במהלך ההריון מכיוון שהעור מתרחב ונמתח

מה שמוביל לעלייה או ירידה במשקל. אנטומיה של סימני מתיחה סימני מתיחה מתעוררים כאשר הגוף צומח ומחזיק את העור. הם לא נעלמים, אבל העור שלך מתקן את הדמעות שגרמו להריון שלך, וכשההריון שלך הסתיים, סימני מתיחה מתחילים לדעוך.

הנה מדריך שליש אחר שליש למניעת סימני מתיחה

טיפים להיפטר מהם וכיצד ללדת בלי שהם יופיעו. בסוף השליש השני ובתחילת השליש השלישי כשאתה בהריון שישה עד שבעה חודשים, תבחין בסימני מתיחה בבטן. סימני מתיחה נראים יותר בשלישייה המאוחרת יותר של ההריון, בחודש השישי והשביעי, כאשר נשים מתחילות ליצור אותם כאשר הבטן מתחילה לצמוח.

מריחת קרם גוף במהלך ההריון יכולה לסייע בהידרשות העור ולהגברת האלסטיות ויש מספר מוצרים בשוק המיועדים לתיקוני מתיחה

רוב המוצרים מכילים בדרך כלל מרכיבים כגון שקדים, שמן חוחובה, שעוות דבורים וחמאת שיאה, הידועים כטיפול בעורכם. הרגלים כמו אוכל טוב ופעילות גופנית קבועה יכולים גם לקדם את בריאות העור וגמישותו.

שינויים ברמות ההורמונים במהלך ההריון עלולים להפוך את העור לרזה מעט יותר, ולהפוך חלק מהנשים לפגיעות יותר. עלייה משמעותית במשקל ומתיחות עור יכולות להתרחש בירכיים וברגליים במהלך ההריון.

בחודשים שלאחר ההריון

הם מתחילים לדעוך ולהפוך לבן חיוור או כסוף. אזור הפטמה, האזור סביב הפטמות שלך, יכהה במהלך השליש השני להריון. באשר לסיבות שבגללן הם שם, הם נראים לעין ביותר אצל אמהות עתידיות בהיר עור, ולכן יש סיכוי גבוה יותר שתצטרכו לקבל אותן כאשר לאמך יש אותן.

פסים מוגבהים של אדום

סגול, ורוד, חום-אדמדם או חום כהה דוהים וחלקים ונוטים לשנות לצבע כסוף לאורך זמן בהתאם לצבע העור. סימני מתיחה או קווים המתפתחים על הבטן או על חלקים אחרים בגוף מהווים סיכון לאם ולתינוק שכן אי הנוחות שהם גורמים עלולה לגרום לגירוד ולהשפעות קוסמטיות על מראהם העלול לגרום לסבל רב לאישה בהריון. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית או למנוע התרחשות של כתמי יופי לתינוק.