רשת Burgerim ממשיכה להתרחב:  פותחת 4 סניפים חדשים בהשקעה של כ- 2 מיליון מהם סניף חדש באופקים.

על אף משבר הקורונה, אשר פגע אנושות בענף המסעדנות, ממשיכה רשת מסעדות ההמבורגרים  Burgerim  (בורגרים) מקבוצת BBB להתרחב, ופותחת במהלך  השבועות הקרובים עם סניפים חדשים בהם  סניף חדש במתחם "מבנה" בעיר אופקים.

כאמור בימים אלה פותחת הרשת סניף נוסף בעיר הדרומית אופקים. במתחם "מבנה", על שטח של כ- 100 מ"ר, ולאחר השקעה של חצי מליון ₪, ייפתח סניף כשר גם הוא, אשר ישרת את תושבי העיר והסביבה.

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "שמחנו לגלות שמשבר הקורונה, שהגדיל משמעותית את כמות המשלוחים, שרשת בורגרים מתמחה בהם, גם הגדיל את הביקוש של זכיינים חדשים לפתיחת סניפים חדשים במיקומים נוספים, בהם טרם הייתה לנו נוכחות. אנו משקיעים משאבים רבים בשמירה על הסטנדרטים המוקפדים של הרשת, בניהול נכון של הסניפים, בפעילויות שיווקיות וביצירת הצעות מכר, מה שגורם ללקוחות לשמור לנו נאמנות ולבחור בנשוב ושוב, ולזכיינים חדשים, המעוניינים בהצלחה עסקית, להצטרף אלינו לרשת המתפתחת והגדולה שלנו."

רשת Burgerim הוקמה ב- 2008 ובסוף 2014 נרכשה ע"י קבוצת BBB. לאחר תהליך  קולינרי עמוק, שדרוג ניראות הסניפים, מיתוג מחדש ופעילות שיווקית רחבה, הפכה הרשת למעצמה של מזון מהיר ומוקפד. הרשת הינה כשרה, בדרגות כשרות שונות. Burgerim מונה כיום כ- 55 סניפים ברחבי הארץ ומציעה מארזים של 2, 3, 8 ו- 16 בורגרים, כ- 80 גרם ליחידה (לפני צלייה).

בנוסף לישיבה במסעדות, מציעה הרשת שירותי TAKE AWAY ומשלוחים חמים ומהירים,   וכן מציעה מגשי אירוח לאירועים, ישיבות, כנסים, ימי הולדת וכיו"ב.  הרשת  מפעילה מועדון לקוחות חינמי, אליו ניתן להרשם בהורדת אפליקציית הרשת. המועדון מציע לחברים בו שפע הטבות ומבצעים, על בסיס קבוע ומתמשך.

בורגרים
בורגרים – סניף חדש. צלם תומר רובנס