עיצוב חדר ילדים : איך תצרי עיצוב פונקציונלי וחלומי עבור הבייבי שלך?

עיצוב חדרי ילדים דורש המון תכנון ומחשבה נכונה. הרי כאשר אנו מעצבים את החדר של הילד חשוב לנו שהעיצוב יהיה חינוכי ומלמד ולא רק יפה. עם זאת אנחנו עדיין מעוניינים לשמור על מראה מרהיב וחמוד כמו שאפשר ליצור רק בחדרי ילדים! אז קבלו את המדריך לעיצוב חדרי ילדים באופן פונקציונלי ומודרני.

 

לשמור על מראה נקי ומינימליסטי : טיפ ראשון והכי חשוב

המראה המינימליסטי שאליו עולם העיצוב המודרני הולך נראה שולי וחסר חשיבות עבור ההתפתחות שלנו. אבל זה לגמרי לא כך. עיצוב מינימליסטי תורם רבות לכך שהראש שלנו יהיה נקי וללא הסחות דעת. כך אנחנו יכולים לחשוב ביעילות ולפתח את היצירתיות שלנו הרבה יותר. הדבר הזה רלוונטי גם עבור הילדים שלנו. חשוב נורא לעצב את החלל שלהם בצורה כזו שתפתח להם את היצירתיות.

 

אם בחרנו עיצוב מינימליסטי, מה כן נוכל להכניס לחדר על מנת לעזור להתפתחות הילד?

עיצוב יעיל ופונקציונלי מתחיל בחשיבה רחבה על כל הפרטים. אנחנו הרי רוצים ליצור סביבה מפתחת עבור הילד שלנו ולעזור לו לפתח את היצירתיות שלו ולכן כדאי להוסיף לחדר אלמנטין המעודדים חשיבה. אז איך עושים את זה ושומרים על מינימליסטיות? הישארו איתי!

 

האלמנטים העיצוביים שישמרו על חדר מינימליסטי!

מדף צף בצבע נייטרלי עם ספרים – מדף צף בצבע נייטרלי כדוגמת לבן, ישמור לכם על חדר מינימליסטי ועם זאת מהווה אמצעי עיצובי יעיל. שימו על המדף ספרים חינוכיים, ספרים של אותיות, מספרים, חיות ועוד. אם אתם ממש רוצים להשקיע תוכלו לעטוף את הכריכה של הספרים בצבעים רכים.

 

תמונות לחדר שינה של ילדים – דרך נפלאה לעיצוב פונקציונלי

תמונות לחדרי ילדים שומרים על עיצוב מינימליסטי ולא מעמיסים על החדר ועם זאת מוסיפים צבע וחיים לחדר. שימו תמונות של חיות, אותיות, תמונות פנטזיה ועוד. באתר 'זכוכית' תוכלו למצוא קטלוג שלם של תמונות לחדרי ילדים. היכנסו לקישור ובחרו את התמונה המושלמת לחדר של הילד שלכם!

 

בנוסף תוכלו למצוא באתר זה תמונות אבסטרקט על זכוכית מהממות לעיצוב כל חלל בבית שלכם. תמונות אבסטרקט יכולות להתאים גם לחדר ילדים וזאת מכיוון שהן פותחות את הראש לדמיון ולא מתייגות כל עצם לשם, אלא המחשבה ממש יכולה להיות פתוחה בקשר לכל תמונה. למשל תמונת אבסטרקט בכחול חום זהב יכול להיראות כמו נוף, כמו ים או כמו שמיים.