עיצוב קירות הבית עם תמונות

ב -115 השנים האחרונות של בלוגים על חללי פנים ראיתי כמה מחלוקות מרכזיות מתעוררות. אך מעטים היו דלקתיים או מייצגים את נושא העיצוב הגדול יותר כמו בעיית מוט הברק של קירות לבנים בבית. מכיוון שהמגמה עשויה להימשך גם שנים רבות, קירות הגלריה הם דרך מבריקה למלא את שטח הקיר הריק ולהוסיף אישיות משלך לחלל. הנה כמה רעיונות מעוררי השראה לקיר גלריה ששיתפנו איתך.

קירות גלריה כגון רצפות פרקט ומבטאי שיש הם נצחיים ולעולם לא ייצאו מהאופנה

אם יש קיר גלריה, זה בדרך כלל המקום המושלם להתהדר בדברים האהובים עליכם. ואם זה לא קיר תמונות, אתה יכול להשתמש במראות או בצמחים כדי להוסיף עניין ואופי לקיר, כפי שתראה ברעיונות שלנו להלן.

משיכת קירות הגלריה לבד יכולה להרגיש קצת מרתיעה. אמנות יכולה להיות יקרה, ואוצרות פריטים אישיים כגון תמונות עשויה להימשך זמן לא מבוטל.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של Decor and More ועיצוב קירות הבית עם תמונות מומלץ לבדוק כאן: decormore.co.il

אנחנו אוהבים לזווג את הסלון הלבן עם מבטאים כחולים מודגשים על המדף ויצירות אמנות ורודות על הקירות

EHD קירב אותם בתוך זמן קצר לפרויקט זה, ולחלקנו יש אותם בבתים שלנו. מגע אישי זה הופך את הבית לבית לתמונות משפחתיות ויצירות אמנות.

אם ברצונך ליצור קיר גלריה עם אופטיקה קוהרנטית

בחר ערכת צבעים ברורה. הפרשנות המוזרה הזו של קירות הגלריה מובילה לקיר אור מעניין. בחר את הצבעים, הדוגמאות והעיצובים המועדפים עליך התואמים את האישיות שלך ומשפיעים על מצב הרוח שלך. אם ברצונכם לעצב את קירות הסלון בצבעים רבים ובציורים אקספרסיביים, תוכלו לבחור ציור קיר. בין אם עץ, אבן, טיח, טפט צבוע או לוחות דקורטיביים: הביטו ברעיונות המבריקים הללו.

ערבבו קלטות צילום

לוחות אם, ציורים, דגלים, טקסטיל, פיסול וקרמיקה כדי לעורר את קירות הגלריה. חלקים עגולים, בדים סגלגלים ורקמה עם חישוקיהם נותנים לעין שלך הפסקה אופטית מדוגמת הרשת אליה הופכים בדרך כלל קירות גלריה. ניתן לשפר את המראה הזה עם מחזיקי צף, פולארואידים, כפתורי כרטיס ומפתחות מוטבעים.

אין לתלות תמונות על קירות סמוכים אם הם נשברים על ידי מנורות גבוהות או צמחים

קירות המזנון אינם שמישים כחדרים ריקים, לכן אל תציבו תמונות במקומות קטנים. אם יש לך חתך שמתפרק לתצוגות ארוכות עם תמונות חתך, תקן את החדר באמצעות תמונות עגולות, מרובעות או מלבניות כדי ליצור גלריה על הקיר בה נחתך החלק הארוך יותר. בחלונות המפרץ יש חלל קיר נוסף משני צידי הציורים. אם הספה מחוברת לזוג חלונות גדולים, תוכלו לבחור להשתמש בחלל הקיר שבין החלונות. ייתכן שיהיה לך מקום להציג תמונות על קירות המזנון למטבח.

זה אומר שכשמדובר בתליית תמונות, אינך צריך למלא איתן את כל שטח הקיר. קישוט הקירות בתמונות הוא רק מעט מהמקרים בהם עליכם להציב תמונות על קירות ביתכם.

האפליקציה מציעה מאות מסגרות בכל הסגנונות והגדלים שיעזרו לכם לתכנן את קירות הגלריה שלכם

אני אוהב להציב חלקים גדולים באחת מארבע הפינות החיצוניות של קיר הגלריה לאוספים הקטנים יותר ובאמצע הקיר ולאמצעיה עבור האוספים הגדולים יותר. הקיר הוורוד החם הזה של חברת Dulux 90RR 52214 הוא הרקע המושלם להדפסה של וולטון פורד.

Houzz מכסה אדריכלות

עיצוב פנים, קישוטים, תכנון נוף ועיצוב DIY. יש לו 1.7 מיליון תמונות ברזולוציה גבוהה, המסוננות לפי סגנון החדר, התקציב, הגודל ושילוב הצבעים. ניתן לרכוש רבות מהתמונות עם מידע אודות הפריטים המוצגים, כך שתוכלו לקנות תמונות רבות ככל שיש באתר.

עם עשרות אפליקציות קישוט לבחירה, המציעות השראה והקשה על האצבעות, מעולם לא היה קל יותר לחדש את ביתך. יצירת מראה מדהים מבלי לשבור את התקציב הוא כל מה שמעצב פנים מקצועי צריך.

רבים מאיתנו עברו

עברו לעיר חדשה או הפכו את העסק שלנו להיות נוודים, ואינם יודעים באילו חלקים בבית אנו רוצים להשקיע או מוכנים להשקיע. לאורך זמן, השלב מגיע כאשר אנו מחבקים את בתנו עם קירות לבנים ורצפות חשופות. אנו מוסיפים ומנצלים את המיטב ממה שהבאנו, ולחלקנו (כולל אני) זה די והותר.

כמו כן, בית מקסימלי עם הרבה צבעים ואביזרים אינו שם נרדף לאישיות או סגנון מרתק. זה אולי מרגיש ככה, אבל חשוב להכיר ולקבל שלא כל האנשים מגדירים נפש ואופי באותה צורה.