רוצים לצאת לחופשה מרגיעה ולנקות את הראש? צימרים בדרום מציעים לכם חופשה מפנקת באו

 

וירה ביתית.

בשביל נחת, חופש ושלווה כדאי להגיע אל הדרום. הנוף הייחודי של הדרום ה

 

כולל גבעות ומדבריות משרה על כ

 

ולם נחת ורוגע. ואם אתם מעוניינים לשדרג את החופשה שלכם, צימרים בדרום פתוחים בפניכם, וכל מה שיש לעשות הוא לבחור את הצימר המתאים לכם באמצעות אתר צימר R ולהתחיל לארוז. לא יעבור זמן רב, עד שתהיו כבר בדרך לחופשה המהנה והמפנקת שלכם.

5 רעיונות לארוחות שאתם יכולים להכין עם כל המשפחה בצימר

חופשה בתוך צימרים בדרום מאפשרת לכם לעסוק בפעילויות פשוטות אך מהנות עם כל המשפחה. כשאתם נמצאים בחופשה, יש לכם המון זמן לעצמכם. פעילות מהנה שכדאי להביא בחשבון היא בישול משותף. אולי זה נשמע לכם מובן מאליו, אך מתי בפעם האחרונה יצא לכם להכין ארוחות יחד? זוהי ההזדמנות שלכם לנצל את המטבח הגדול של הצימר, להביא שפע של מצרכים מהבית ולהתחיל לבשל. קבלו כמה רעיונות לארוחות משותפות שכדאי בהחלט לערוך:

  1. ארוחת בוקר ישראלית טיפוסית

אנחנו שומעים הרבה על כך שארוחת הבוקר היא הארוחה

 

החשובה ביותר במהלך היום. אם כך, כשאתם קמים בבוקר בצימר, אתם מוזמנים לזמן את כולם כדי להכין את ארוחת הבוקר המלאה והמושלמת. כדאי לחלק את הכנתה למשימות: חלק מבני המשפחה יחתכו ירקות לסלט, אחרים יכינו חביתה ויהיו כאלה שיוציאו את החלב והקורנפלקס. בסופו של דבר, כולכם תערכו את השולחן בטוב טעם ותפצחו בארוחת בוקר עליזה ובריאה.

  1. פסטה

ממבט ראשון, נראה שאין פשוט יותר מלהכניס את הפסטה לסיר, להרתיח אותה ולחכות עד שהיא תהיה מוכנה. אך אם אתם מעוניינים לשדרג את הארוחה, כדאי להשקיע קצת יותר ברוטב. תוכלו לבחור אם להכי

 

ן רוטב מוקרם עם שמנת, פטריות וגבינה צהובה, למשל, או רוטב עגבניות עם מיטב הירקות של העונה.

  1. פיצה

אל תשכחו שיש לכם תנור בתוך הצימר, כך שניתן לשדרג את הארוחות שלכם. מעוניינים לערוך ערב פיצה? אתם מוזמנים להכין פיצה ביתית. קחו מתכון קל באינטרנט והתחילו בהכנות: התפחת הקמח, לישה, הכנסת הבצק לתנור עם רוטב, גבינה וכל התוספות ועוד. תופתעו לגלות שטעמה של פיצה ביתית שהוכנה בצימר אינו נופל מטעמה של פיצה מפיצריה.

  1. סושי

עם המצרכים הנכונים ועם קצת עזרה מהאינטרנט, אתם יכולים להכין סושי ביתי. רק דאגו להביא מראש מצרכים כמו אורז סושי, חומץ אורז, אצות נורי, דגים וגם כמה ירקות. לאחר שראיתם כמה סרטונים ולמדתם כיצד לגלול סושי, תוכלו לנסות זאת בעצמכם. ההנאה מובטחת, גם אם זו הפעם הראשונה שלכם שאתם עושים סושי.

  1. על האש

אחד הדברים המלהיבים יותר שאתם יכולים לעשות בצימר הוא לנצל את ערכת המנגל שיש במקום ולהכין בשרים על האש. זוהי אטרקציה מלהיבה לכל המשפחה, שרק ממתינה שהבשרים ייצלו היטב כדי לאכול אותם עם צ'יפס ולשתות שתייה קלה.

בצימר בדרום נהנים עד הסוף

מלבד הכנת הארוחות, בצימר פרטי יש לכם שפע של זמן לעשות מה שאתם רוצים: לעשות כמה בריכות בבריכה, להתפנק בג'קוזי, לשחק פינג פונג או כדורגל או פשוט להתרווח על הכורסה בסלון ולראות סרט טוב. כשהצימר שייך רק לכם במהלך החופשה, השמים הם הגבול.