תיקון דודי שמש בירושלים

עובדים חותכים ומערימים צינורות זכוכית המשמשים לתחנות כוח סולאריות בתחנת כוח סולארית בתל אביב, ישראל, 27 באפריל, 2006. עובדים מערימים את צינור הזכוכית המשמש בדוד שמש בתחנת הכוח הסולארית של חברת החשמל (EPC). בירושלים ב- 26 באפריל 2007. דודי שמש מיוצרים על ידי החברה הפרטית הגדולה בישראל, ECP, חברת בת של חברת החשמל, נמצאים על גגות הבתים והעסקים בישראל ובעולם, כמו גם במדינות אחרות.

העיר הישראלית ירושלים שתאפשר הקמת תחנת כוח סולארית בתחנת הכוח הסולארית של חברת החשמל (EPC) בירושלים ב- 26 באפריל 2007. החברה הפרטית הגדולה בישראל, ECP, חברה בת של חברת החשמל בישראל המספקת תיקון דודי שמש בירושלים, וכן אנרגיה סולארית. לוחות על גגות בתים ועסקים ברחבי העולם.

לפני שנצלול עמוק יותר, בואו נסתכל במהירות על איך דודי שמש עובדים וכיצד הם עובדים. החלקים השונים המרכיבים את המערכת כולה של דוד שמש משתנים בין השסתומים שהם מכילים לתמציתם, ונזק יכול להתרחש בכל אחד מחלקים אלה.

אחת הסיבות לכך שדוד שמש מופעל עלול לא לייצר מים חמים

היא שהתרמוסטט או התנור עלולים להיות פגומים או להיות נמוכים מדי. אם אין חימום רזרבי או תנורי חימום חשמליים, המים במיכל יכולים להתחמם ואין חימום רזרבי. סיבה נוספת לכך שמערכות סולאריות עלולות לגרום לבעיות היא כאשר אביזרי הצינור או התפשטות תרמית הולכים לאיבוד. ישנם מספר סוגים שונים של נזקים שיכולים להתרחש לדוד שמש המופעל באמצעות שמש.

מים סולריים לשטיפה ורחצה הם שימוש טוב יותר מאשר הסקה מרכזית

בשל יכולתם להתאים טוב יותר את ההיצע והביקוש. דודי שמש עשויים להיות מתאימים יותר גם לשימוש בחימום מרכזי, מכיוון שהביקוש למים חמים עולה והביקוש להיצע מתאים יותר.

דו"ח CSI-T קובע כי חימום מים סולאריים הוא דרך קלה להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה. זה יאפשר למערכות מים חמים לפעול ללא דלקים מאובנים כדי לענות על הצרכים של מספר רב של אנשים, כמו ילדים, קשישים וקשישים.

אם התקנתם לאחרונה דוד שמש

זכרו כי נדרשים בדיקות ותחזוקה שוטפים בכדי לשמור על יעילותו ותפעולו למשך שנים רבות. אם דוד המים שלך מתקלקל תיקון דוד שמש בירושלים בחברה הנכונה (גד אור אנרגיות) במחיר סביר בהחלט, יש צורך להחליף את דוד המים לחלוטין בחדש אם אתה רוצה להוזיל את העלויות שלך. עם זאת, אם מערכת השמש הישנה שלך ניזוקה קשות או שיש לה בעיות חוזרות, החלפה מלאה אינה אפשרות הגיונית אלא אם כן אתה משלם עבור תיקונים חוזרים.

בניגוד למכשירים אחרים

דודי שמש, כמו כל מכשיר אחר, נתונים גם לכשל באלמנטים שלא ניתן להימנע ממנו, מצב שיוביל לתיקונים יקרים. הטבלה הבאה מציגה כמה בעיות נפוצות שאתה עלול להיתקל בהן עם דוד השמש שלך ואת עלות תיקון כל אחת מהן. עלויות תיקון לדוד שמש סולפי שנזל מהגג נע בין 50 $ ל 500 $.

באקלים רבים

דוד שמש יכול לספק יותר חום מאשר דוד מים חשמלי, אך לא מספיק בכדי ליצור מצב בו ניתן להחזיר את ההפרש בעלויות בין חימום חשמלי לשמש תוך ארבע שנים. בתחילת שנות התשעים כל בנייני המגורים החדשים נאלצו להתקין מערכות חימום מים סולריים, וכיום, 85% מכלל משקי הבית בישראל הם תרמיים סולאריים. משרד התשתיות הלאומי בישראל מעריך כי פאנלים סולאריים למים חמים ביתיים מכסים כבר למעלה משליש מכלל צרכי החשמל במדינה. באמצעות שמש, מערכות סולאריות יכולות להפחית את צריכת הדלק לייצור מים חמים ביתיים ב -50 עד 70 אחוזים. בעוד שמחממי מים יעילים ביותר ממזערים את עלויות האנרגיה בכמעט 20% ומחממים את המים מהר יותר, דוד שמש יעיל נמוך יכול להגדיל את עלויות האנרגיה בשיעור של עד 60%, על פי משרד האנרגיה.

השימוש בישראל בדודי שמש יחסוך למדינה שני מיליון חביות נפט בשנה

על פי משרד האנרגיה האמריקני. ישראל וקפריסין הן המדינות היחידות בעולם בהן 30-40% ממשקי הבית משתמשים בפאנלים סולאריים לחימום מים, ולשתיהן הצריכה הגבוהה ביותר לנפש בעולם. מאז 2008 הזמינה ישראל את SolarWaterHeaters, מנדט שהורחב לבנייני מגורים בדצמבר האחרון.

עסקים ומפעלי תעשייה פטורים מהדרישה לחמם מים סולריים

אך חברות יכולות למחוק את השימוש בדלקים מאובנים לצרכי מס. חברות ישראליות העוסקות בפרויקטים של אנרגיה סולארית הוכפלו פי שנה, ובתחילת 2009 ישראל העמידה 1.5 מיליון דולר בהטבות מס בגין התקנת ותיקון דודי שמש. בסך הכל, עלות מכירת 50,000 דודי שמש היא כ -7,400 דולר, בהשוואה ל -2,500 דולר ליחידת דוד מים ממוצעת בארה"ב, על פי התאחדות תעשיות אנרגיה סולארית (SEIA). בקליפורניה, תוכנית CSI-T מוכרת את רדיאטור ה- SolarWater הממוצע תמורת 3,200 דולר או 6,800 דולר ליחידה אחת, על פי התאחדות דוד השמש בקליפורניה. תעשיית חימום השמש והמים ממשיכה לצמוח, עם למעלה ממאה חברות בישראל ומעל 100 באירופה ובארצות הברית.