קרדיט תמונה FREEPIK

רוצים לצאת סוף כל סוף לחופשה אמיתית מבלי לחשוב על כלום? צימרים בדרום הם הפתרון המושלם בשבילכם.

האווירה המיוחדת של הדרום משרה עלינו שלווה. ההרים הצחיחים, הנוף המדברי וגם הבריזה הקלילה הנושבת מדי פעם. אך לפעמים אנו צריכים לברוח מהחום הכבד שהוא מנת חלקו של הדרום. בדיוק בשביל זה קיימים צימרים בדרום המספקים לכם שורה ארוכה של נוחויות וביניהן בריכה פרטית וחדרי אמבטיה מרווחים ומפנקים. וכשיש לכם את כל הכלים לברוח מהחום, החופשה שלכם לא יכולה להיות פחות ממושלמת.

5 טיפים שיעזרו לכם לתכנן את החופשה שלכם בצימר

חיפוש צימרים בדרום ובחירת הצימר הנכון עבורכם הוא רק חלק מהדרך שלכם אל החופשה. ככה תתכננו את החופשה שלכם שלב אחר שלב:

  1. הודיעו מראש לכל מי שצריך לדעת שאתם יוצאים לחופשה.

אחד האנשים הראשונים שצריכים להיות מודעים לכך שאתם יוצאים לחופשה הוא הבוס. כדאי להודיע מראש על תאריך לחופשה, על מנת שיהיה לכם מספיק זמן להכין את מקום העבודה שלכם לקראת היעדרותכם. וזה אומר להכשיר עובדים, אם צריך, ולבצע את כל העבודה הדחופה. מעבר לבוס, חשוב לארגן גם את קרובי המשפחה – בייביסיטר לילדים או לכלב, שכנה שתשקה את הצמחים ובן משפחה שישגיח על הבית בזמן היעדרותכם.

  1. איזה סוג של חופשה אתם מחפשים?

האם אתם יותר בקטע של חופשה מרגיעה או חופשה מאתגרת? למרבה המזל, בצימר יש לכם את שני הדברים בשפע. למשל, תוכלו להחליט אם אתם מעוניינים להירגע בג'קוזי מפנק ברגע נתון או לשחות כמה בריכות טובות כדי לשמור על כושר לצד הליכות וריצות מסביב לצימר. כשיש לכם צימר בדרום שעומד לרשותכם, אין גבול לסוגי הפעילויות שאתם יכולים לבצע.

  1. כיצד ייראה היום שלכם בחופשה?

החלק הטוב ביותר בחופשה בצימר, הוא שאתם לא באמת צריכים לתכנן את החופשה. כשיש לכם את כל האטרקציות במקום אחד, אתם פשוט יכולים לבחור מה לעשות קודם. ובכל זאת, אם אתם מעוניינים להכיר קצת את החיים מעבר לגדר הצימר, כדאי להתעניין באטרקציות שונות המוצעות לכם: טיולי ג'יפים, מסלולי הליכה, טיולי מסלולים בהרים ועוד. אתם רק צריכים לבחור ולברר דברים מראש. כמו כן, ישנם גם שירותים נוספים שכדאי להיעזר בהם כמו עיסויים מפנקים או ארוחות בוקר.

  1. איך אתם מתארגנים מבחינת אוכל?

בצימר יש מטבח שמאפשר לכם להכין ארוחות. כדאי לבחון את האביזרים הנמצאים במטבח לפני שאתם נכנסים לצימר, כדי שתדעו אילו מצרכים לקנות. כמובן, ניתן להזמין ארוחות בוקר בתשלום מראש או ללכת למסעדה יוקרתית ומפנקת באזור. אך מטבע הדברים, תרצו גם זמן לעצמכם כדי להכין ארוחות ביתיות וטעימות.

  1. תתכוננו להתנתק מהכול ולהביא אתכם שפע של מצב רוח טוב.

זה אמנם לא בדיוק חלק מהתכנון, אך מאפיין חשוב מאוד. כשאתם נמצאים בחופשה, מדי פעם אתם מתפתים לפזול לעבר הטלפון הנייד כדי לראות אם לא צריכים אתכם בעבודה או אם החברים שלכם בדיוק עורכים מסיבה בלעדיכם. אך כשאתם נמצאים בחופשה, כדאי להתנתק מהטלפון ולנקות את הראש עד הסוף. תשכחו מאינטרנט ומחיבור לרשת. כשיש לכם מצב רוח טוב כדי לבלות עם האנשים שאתם אוהבים, החופשה שלכם לא יכולה להיהרס. זכרו, כשאתם נמצאים בחופשה, זה זמן איכות אולטמטיבי שלא יחזור יותר.