הלוואה משלימה למשכנתא

HomeReadyA (r) היא תוכנית משכנתא חדשה של פאני מיי המספקת את היכולת לממן משכנתא יעילה באנרגיה VA לצורך הלוואות שיפוצים או גמילה. משכנתאות אלקטרוניות ב- VA אינן יעילות לגמרי כמו חלק מהלוואות השיפוץ והשיקום האחרות הנדונות כאן, אך אם תוסיף אותן להלוואת הבית שלך ב- VA, ייתכן שתצטרך להזמין יועץ אנרגיה ולעמוד בכל הדרישות. היתרון העיקרי של משכנתאות יעילות באנרגיה VA, בקיצור VA – EEM, הוא בכך שהוא מאפשר לך לשדרג את ביתך ביעילות אנרגטית מאושרת, כגון הוספת פאנל סולארי או משאבת חום.

יתכן והמלווה שלך אינו בעל ניסיון בהלוואות נוספות ב- VA, וייתכן שתצטרך להפנות אותם לפרק זה כדי ללמוד עוד. ישנו מדריך למלווים המתאר הלוואות נוספות המשמשות לתיקונים ולהמרות.

ההלוואה המשלימה של HUD נופלת תחת סעיף 241 (א) וכוללת שיפורים או תוספות בנכס שלך בנוסף למשכנתא הראשונה המבוטחת. מאת HUD. חוברת VA 26 – 7 מכילה קטע קצר המוקדש להלוואות משכנתא VA לשיפוץ ותיקונים.
לעוד פרטים על הלוואה משלימה למשכנתא ניתן לגשת לאתר contact.org.il

אם אתם מתכננים לממן מחדש את הנכס שלכם

תהליך חישוב סכום ההלוואה החדש דומה לחישוב המקסימום הלוואה נוספת. אם אתה זקוק להלוואה מהירה יותר, עליך לוודא שאתה מקבל את ההלוואה המשלימה שלך ב- VA מהמלווה. קיבלת את המשכנתא הראשונה שלך (המלווה המקורי) או ממלווה שאושר על ידי ענייני ותיקים. הדבר נכון גם לגבי פרדי. Mac, אבל אם ההלוואה המקורית שלך הוענקה על ידי פאני מיי, ההלוואה הנוספת שלך עשויה להגיע גם מהם. הגע למתווך המשכנתא או המלווה שסיפק את ההלוואה המקורית שלך ושאל אותם לגבי גודלם להלוואה נוספת שלך. רוצה גם לשאול כמה הלוואות נוספות מותרות מכיוון שאתה עשוי לקבל יותר מאחת אם תשכח ותצטרך לחכות 12 חודשים בין ההלוואות. אם הבטחת הלוואה נוספת היא חלק מתנאי ההלוואה המקורית שלך, אתה יכול להגיש בקשה לאחר שההלוואה המקורית שלך פגה למשך 12 חודשים, אך לא לאחר תקופת ההמתנה של 12 חודשים להלוואה שלך.

אם תשכח לאשר את ההלוואה

ייתכן שהלווה יצטרך להשיג את דוח האשראי שלך לפני השלמת ההלוואה, וייתכן שתצטרך גם לפתוח חשבון חדש כדי לקבל משכנתא. ברגע שמלווה המשכנתא שלך יקבל את המידע המעודכן (בתקווה חיובי יותר) שלך, בונוס הלוואה יכול לעזור לך להשיג עסקה טובה יותר או משכנתא מאושרת עם תנאים טובים יותר.

אם קיבלתם מספר הלוואות נוספות לאורך השנים

יתכן שתוכלו להבטיח הלוואה נוספת השווה למימון מחדש. יועצי הון יכולים לעזור לך להעריך אם הלוואה נוספת היא האפשרות הטובה ביותר להגדיל את המינוף שלך ולמקסם את ההחזר על ההשקעה שלך. הלוואה נוספת איננה אפשרות בפלטפורמות לתיווך משכנתא כגון StackSource, אך היא קיימת.

אם אתם מעוניינים בתשלום מקדמה קטן ורוצים לשפץ את ביתכם

הלוואה נוספת ל- VA שווה את זה. אתה יכול להשתמש בכסף שאתה מקבל למימון שדרוגים ושיפוצים אם אתה זקוק לו, תוך מימון מחדש של הלוואת הבית הקיימת שלך ב- VA. אם היית מרוצה מהלוואות ה- VA הנוכחיות שלך וזקוק לגמישות של משכנתא לבית, הלוואות בית מבוטחות ב- FHA יכולות להיות אפשרות עבורך. היתרון של הלוואת F HA הוא שאתה יכול לכסות את עלות ההלוואה המלאה וכן את כל העלויות הנוספות באמצעות מענקי תשלום או כספי מתנה.

סוג אחר של כיסוי הוא ביטוח משכנתא (MPI), אשר יכול להועיל אם אינך יכול להחזיר את המשכנתא.

MPI מגן על המלווה שהלווה לך את המשכנתא

אך זה מחייב אותה רק אם הלווה ימחוק פחות מ -20 אחוזים. אם אתה מחדל בהלוואה וביתך אינו מסוגל להחזיר את החוב במלואו, באמצעות עיקול או מכירה, PMI תחזיר למלווה המשכנתא שלך ותגן עליך. MPI אינו מגן עליך באופן שביטוח משכנתא עושה זאת בגלל הריבית הגבוהה שתוארה לעיל.

לפאני ולפרדי יש תוכניות הלוואות נוספות שיעזרו לך להגדיל את ה- LTV הכולל שלך באמצעות מימון מחדש

אתה לא צריך ללכת לפאני מיי כדי לקבל הלוואת HomeReady, אלא להגיש בקשה לתוכנית המוצעת על ידי בנק ברירת מחדל או מלווה משכנתא. תשלומים נוספים חדשים אלה יכולים לזרוק את יחס החוב / הכנסה שלך ולמנוע מהמלווה שלך לממן את ההלוואה החדשה שלך. לאחר שתגיש בקשה, המלווה שלך יבדוק את הנתונים, יחליט אם אתה זכאי למשכנתא, יקבע את שיעור המשכנתא שלך, את השיעור שתשלם ויחליט כמה כסף לאשר. זה מקטין את סכום האשראי הדרוש לך להשלמת המשכנתא, אך אינו מבטיח באופן מלא את המידע הנכון אודות פרטי האשראי עבור תוכנית ההלוואה HomeReadya (r). אתה יכול להתקשר ליועץ האשראי שלך ב- PennyMac בטלפון 1-888-762-4357 אם יש לך הלוואת דירה או שאתה רוצה להגיש בקשה. לקצין המשכנתאות והאשראי שלך אין שאלות לגבי דוחות האשראי שלך או מידע.