מלון בוטיק ירושלים – ירושלים מציעה לביקור מורדי תרבות ואומנות רבים ותוכלו להנות שעות ארוכות בכל מקום כזה. בירושלים תמצאו מוזיאונים ייחודיים, תערוכות מגוונות, הרקדות, הפעלות, מתחמי בילוי ופנאי, מוקדי אומנות לצעירים בעיר, ועוד. כעיר הבירה מציעה ירושלים כמה וכמה מוקדים עיקריים של תרבות ואומנות לאומית. לפניכם ריכוז של מקומות מומלצים לביקור בעיר ולינה כמו למשל מגוון של מלונות בוטיק הפזורים ברחבי העיר.

מוסדות תרבות ואומנות מרכזיים

מלון בוטיק  – בבית אבי חי שבמרכז העיר מתקיימות הרצאות, סדנאות ומופעים שונים. המקום מציע מופעים ברוח היהדות, אבל לא רק. למקום יש נגיעה לאספקטים רבים של אומנות ותרבות כמו למשל פיסול, פילוסופיה, שירה, תיאטרון ועוד. במוזיאון מגדל דוד תמצאו ריכוז מפואר של ההיסטוריה היהודית באמצעות תערוכות ומיצגים נדירים. במוזיאון לאומנות האסלם קיים ריכוז עולמי של פריטי אומנות ותרבות של האסלאם ותוכלו להנות מסיור מודרך במקום.

מלון בוטיק – במוזיאון ישנו ריכוז של פריטים יקרי ערך ויש בו כמה וכמה גלריות מרכזיות. במידה ואתם מטיילים בעיר עם הילדים, הרי שמאוד מומלץ לבקר במוזיאון המדע שמציע שפע של פעילויות לילדים, ניסויי מעבדה והפעלות לימודיות שונות. תוכלו ללון בסמיכות לאתרים המרכזיים וההמלצה היא לבחור במקום לינה במרכז העיר בקרבת המדרחוב. מלונות רבים מרוכזים באזור זה, החל ממלונות רשת ועד למלונות יוקרה לצד מלון בוטיק ירושלים לנופש זוגי מפנק.

אומנות בעיר הקודש

מלונות בירושלים – בירושלים ישנן גלריות רבות ותוכלו לטייל ולבקר בהן ביום מרוכז או לשלב במהלך הטיול שלכם. בית האומנים בירושלים מציע תערוכות מתחלפות של אומנים, לצד גלריה ומסעדה נחמדה מאוד הפועלת במקום. תוכלו לבקר גם בסדנת ההדפס שבעיר בשכונת מורשה. במקום מצוי אוסף של הדפסים איכותי ומרשים המייצג אומנות הדפס ישראלית בסגנון עכשווי. בבית הנסן מתקיימות תוכניות לימודיות בתחום האומנות ויש במקום גם תצוגה של אומנות עכשווית ואירועי תרבות. מלונות בירושלים מעוצבים בחלקם בסגנונות אומנות שונים ותוכלו לבחור בלינה במגוון של מלונות בוטיק בעיר, המעוצבים כל אחד בסגנון הייחודי לו. גם ביקור בסדנאות צילום ובקארדו ברובע היהודי בעיר העתיקה, מספקים תכני אומנות עשירים ומרשימים.

קרדיט תמונות: pixabay